Mercedes-Benz E63 AMG od Alpha: z 0 na 160 km/h za 6,2 s

Pokud je vám 525 koní málo a na nejnovější verzi E63 AMG jste ještě nenašetřili, u Alpha Performance pro vás mají alternativu. A takto jezdí…

Teprve letos v lednu představené nové provedení špičkového sedanu Mercedes-Benz E63 AMG je na tom s výkonem pochopitelně lépe než jeho předchůdce, ovšem přestavba z dílen Alpha Performance překonává i je. Základem pro tuto novou stavbu je předchozí verze modelu Mercedes-Benz E63 AMG, jež s příplatkovou tovární sadou AMG Performance Package dosahuje ve standardu výkonu 556 koní (409 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E63 AMG od Alpha Performance vypadá na první pohled docela krotce...

Párem turbodmychadel dopovaný zážehový osmiválec AMG s objemem 5,5 l prošel u americké firmy Alpha Performance rozsáhlými úpravami, jejichž důsledkem je zvýšení výkonu na 862 koní (634 kW) a točivého momentu až na 1 218 Nm. Přestavbou prošla především soustava přeplňování, v níž byla většina původních dílů Garrett nahrazena díly novými, vyrobenými zvláště pro toto použití.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečná legrace začne až po rozjezdu...

Jak vidíte také na níže připojeném videu, na první pohled se toho na tomto autě mnoho nezměnilo. Černý sedan naopak působí poměrně civilním dojmem, ovšem jeho jízdní výkony jsou úctyhodné. Z 0 na 96 km/h zrychlí za 3,3 s a hranice 161 km/h padne 6,6 s po rozjetí. Neméně působivé jsou i zrychlení 96 – 209 km/h za 6,58 s nebo čtvrtmíle za 10,7 s a s výslednou rychlostí 217 km/h.

Podobné úpravy vám u Alpha Performance vestaví také do modelů CL/CLS63 AMG, GL63AMG, ML63 AMG, SL63 AMG a S63 AMG ročníku 2012 a novějších.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků