Mercedes-Benz E W213 předčasně odhalen, prohlédněte si galerii

14 komentářů

Lukáš
6. ledna • 16:20

Ach jo, ta unifikace. :-( A zevnitř taky zklamání. Ti co nemají rádi displej místo budíků, dostanou sice budíky, ale tak nevzhledně naaranžované... Stará dobrá předchozí generace před faceliftem nebo cls, které se od ostatních modelů odlišuje.

Driver
6. ledna • 12:58

Já nejsem typický zákazník E klasse. Ale za mě design v pořádku a nevidím v tom problém. Nic výrazně hezčího ani moc není v této třídě a je to Mercedes, nemůže to vypadat jako Mitsubishi... Kdybych chtěl E, tak long, aspoň +10cm rozvor pro místo na nohy vzadu a jen přední náhon a šestiválec CDI+automat a byl by to můj favorit. Takto mám na výběr jen A6 a narážkám na to, že nemám Quattro se směji. Někdy je méně více a jen zadní náhon nechci. No a pro typické zákazníky si myslím, že bude E super a že se povedlo. Je třeba ten design vnímat tak, že velké množství prodejů je v Asii, proto nemůže design jít třeba cestou evoluce hranaté W124, byť by se mi to líbilo. I když, Bentley i Rolls nebo Range ukazují, že v Asii se libí i hranatý design bez šikmookých motivů... Ale u Daimlera budou sami vědět nejlépe, jak prodat nejvíce, a za mě říkám YES! ;-)

David Obdržálek
6. ledna • 1:58

Néé, předchozí E (W212) byl jediný moderní Mercedes, který se mi opravdu líbil. Nejlépe před faceliftem. MB každých pár let přijde s nádherným designem, který po jedné generaci zahodí ve prospěch úplně jiného. Např. SL z roku 89 je nádherné, modrerní navázáni na design 80 let, kouzelný počin. Toto téma okamžitě opustili ve prospěch těch příšerných kulatých lucern. Desginový průser na několik generací, ze kterého se povedlo jen W212, a to o více než dekádu později...

Art Vandelay
5. ledna • 21:38

Zober Mercedes C a pichni donho slamku (brcko). Fukni raz, mas Ecko, fukni dva krat, mas Esko.

Josef
5. ledna • 20:23

Moc hezké a povedené auto. A ten interiér - úžasný, nemá to chybu.

Lukas-E30
5. ledna • 12:34

No tak dokud tam nebudou naftovy sestihrnce, tak si to v CR koupi max kluci k hotelum....Nejprodavanejsi varianta v CR si da na cas...

Autař
5. ledna • 11:51

Nové Éčko vypadá jen jako zmenšenina posledního Eska, nebo zvětšenina nejnovějšího Céčka. Můžeme si vybrat, ale osobitého na tom autě není vůbec nic. Stále to z boku vypadá jako pořádně zahnutý banán...:-/

Perkins
5. ledna • 10:07

Letošní jaro mě čeká výměna auta a tohle je favorit. Stále jsem naivně doufal ve větší odlišení designu. C či E? Éčko má vyváženější exteriérové proporce, obzvláště zadních partií. V Céčku se mi zase více líbí interiér. No uvidíme, jak se budou nastaveny ceny. B-]

Rostislav Cibulka (rcibulka)
5. ledna • 8:54

Mně se líbí. Až dojedu své současné auto, pořídím si M-B. Prozatím jsem se rozhodoval mezi C a GLC, ale čekal jsem právě na uvedení nového E. Jsem zvědavý na nějaké podrobnější testy.

stealth01
5. ledna • 18:04

Rozhodně bych šel do E class. Jde o to, že v kabině je prostě ticho. Je to super pocit, nechat se odvézt stovky kilometrů v pohodě a tichu. Vždy jsem řešil akustickou pohodu na palubě. Když jsem sedl do BMW 3, tak to je fakt citelný rozdíl třeba oproti pětce.
Mohu-li doporučit, pak vyšší střední... Do střední třídy bych už nevlezl (myslím jako u hlavního auta).

Rostislav Cibulka (rcibulka)
5. ledna • 19:27

Díky za názor. Nemám s touhle třídou ještě osobní zkušenost, takže si rád nechám poradit.

Brabus25
5. ledna • 21:02

Auta střední třídy jsou spíš takové ,,motokáry" :-D to pohodlí co je o třídu výš i ten větší prostor dělá opravdu znatelný rozdíl. I subjektivní pocit bezpečí (a doufám, že i objektivní) je větší. Podle mě jsou auta vyšší střední třídy, ideálně velká na pohodlné každodenní cestování.
E mi z venku přijde oproti C a S designově i proporčně nejvyváženější. Škoda, že na nový šestiválcový diesel se bude ještě čekat :-(

Kankunen
5. ledna • 8:30

Za mně vše v pořádku. Proti stávajícímu E obrovský skok dopředu. Jen mohlo být pár detailů, které by C a S trochu odlišily. Ale stejně než masařka tak raději unifikace.

Doporučujeme

Články odjinud