Mercedes-Benz E (W212) s paketem na téma E63 AMG

I ze základní verze sedanu Mercedes-Benz E stávající generace můžete udělat dravce. Alespoň na první pohled.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E Prior
  2. Fotogalerie

Německá ladičská společnost Prior Design patří k těm, které se hrdě přiznávají k tomu, že jim jde především o cenově dostupné vylepšování vzhledu, přičemž zlepšování jízdních výkonů a vlastností zůstává stranou jejich zájmů. A své řemeslo ovládá opravdu dobře, o čemž svědčí také nedávno představená sada aerodynamických doplňků pro BMW 3 (E90).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nyní u Prior Designu připravili bodykit s označením PD500, který na první pohled udělá špičkové provedení Mercedes-Benz E63 AMG i ze základního, dýchavičného „chrochtu“ řady Mercedes-Benz E (W212). Sada sestává z nových, napříč řadou sedanů W212 využitelných nárazníků (vzadu s difuzorem), prahových obkladů a potřebného spojovacího materiálu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E Prior
  2. Fotogalerie
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků