Mercedes-Benz E kupé: horkokrevný sportovec v obleku (první videa)

O tom, že třída nesoucí označení E nepatří pouze ke sféře podnikatelů a manažerů se nás Stuttgartská automobilka snaží přesvědčit svým nejnovějším počinem, který, zcela logicky, vychází z modelu E sedan. Novinka nahrazující současnou generaci modelu CLK shodila zadní dveře, vyměnila střechu a mírně ztloustla v zadních partiích. Nicméně sportovně-elegantní vzhled tomuto sympatickému kupé určitě nelze upřít a automobilka doufá, že díky vylepšené technice, se stane zdárným konkurentem třeba Audi A5.

Tip: Představení nového Mercedesu třídy E kupé.

Dnes vám přinášíme první trojici oficiálních videí, na niž si tuto novinku můžete detailně prohlédnout. A ačkoli byly první dojmy z nového „éčka“ velice skeptické, vypadá to tak, že o fanoušky nakonec nebude nouze.  
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků