Mercedes-Benz E Coupe Carlsson: zásah do černého kupé

V našich článcích vám často představujeme prestižní německé vozy, jež díky renomovaným ladičským firmám aspirují bezmála na zařazení mezi supersporty. U Carlssonu ale chápou, že ne každý zákazník značky Mercedes-Benz u něj hodlá ze svého vozu nechat vyšlechtit asfalt trahjící krvelačnou bestii, proto pro vozy Mercedes nyní nabízí i decentní ladění exteriéru.

Nejnovějším krokem je sada modifikací pro kupé Mercedes-Benz nové řady E. Paket „Spartan“ tak nabízí výběr z široké škály decentních devatenácti a dvacetipalcových ráfků, přičemž upravené pružiny sníží světlost o 30 mm. Nová kola lze pořídit za ceny od 2 599 Euro, zatímco pro přiblížení podvozku k vozovce vám postačí jen 239 Euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E Coupe Carlsson
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků