Mercedes-Benz E Class Superlight vyjede s vodíkovými články

Již v roce 2015 chce automobilka Mercedes-Benz zahájit sériovou výrobu lehkého sedanu zcela nové koncepce.

Podle britského magazínu Car má na sklonku roku 2015 na silnice vyjet zcela nový sedan zařazený do řady E a opatřený přívlastkem Superlight. Vyznačovat se má zcela novou konstrukcí karoserie se strukturou sestavenou z uhlíkových kompozitů. Ty jsou sice velmi drahé, ale pevné, díky čemuž vůz nebude potřebovat sloupek B.

Zadní pár bočních dveří se bude otevírat proti směru jízdy, čímž usnadní nastupování na zadní sedadla. Po stránce vnějšího designu má novinka vycházet ze starších studií Mercedes-Benz F800 a Mercedes-Benz F125. O pohon se podle zákulisních informací postará soustava složená z vodíkových článků o výkonu 152 koní (112 kW) a elektromotoru s výkonem 51 koní (37 kW).

Inu, od pohledu to nejsou zrovna oslnivé parametry, nicméně Mercedes-Benz slibuje, že nový Superlight bude o nějakých 350 kg lehčí než sedan E Class stávající generace.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků