Mercedes-Benz E 63 AMG z dílen Brabus: 850 koní pro decentní kombík

Ladičská společnost Brabus o tomto víkendu představila svoji přestavbu aktuální verze kombi Mercedes-Benz E 63 AMG. Vůz vypadá „rychle“, ale 850 koní byste do něj asi neřekli…
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E 63 AMG
  2. Fotogalerie

U Brabusu ladí vše, co má na kapotě trojcípou hvězdu, ať už jde o luxusní sedan Mercedes-Benz Brabus 60 S Dragon, off-road Mercedes-Benz Brabus B63S nebo sanitky Mercedes-Benz Sprinter Brabus s motory V8. Na autosalonu v Essenu se nyní Brabus blýsknul sadou prvků pro aktuální provedení Mercedes-Benz E 63 AMG s karoserií kombi. Pokud čekáte modifikaci starší stavby Mercedes-Benz Brabus E V12 Cabrio, budete asi překvapení, že kromě barvy toho tyto dva vozy mnoho společného nemají.

 

 

Novinka z dílen Brabusu přináší především opět výrazně modifikovaný motor, tentokrát v podobě osmiválce AMG, který známe i z nového sedanu Mercedes-Benz S 63 AMG. Převrtán byl z 5,5 l na 5,9 l a kromě upraveného programu řídicí jednotky dostal především pár větších turbodmychadel nebo nový výfukový trakt. Výsledkem je razantní posílení z výchozích 585 koní (430 kW) a 800 Nm až na výsledných 850 koní (625 kW), přičemž točivý moment je s ohledem na zachování rozumné životnosti pohonné soustavy elektronicky omezen na 1 150 Nm.

Video | Kombi | Sportovní auta | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Připomeňme, že je to o plných 50 koní více, než dávají dosavadní dvanáctiválce Brabus s objemem 6,3 l! A teď k jízdním výkonům. Střední kombi Mercedes-Benz s výše pospaným motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,1 s a dosáhne rychlosti omezené na 300 km/h. Pokud si připlatíte za speciální pneumatiky, zvýší vám u Brabusu limit na 350 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při ladění interiéru podle přání zákazníka se iniciativě meze nekladou...

Po těchto údajích už asi nic zajímavějšího uvést nemůžeme, přesto to alespoň zkusme. V rámci modifikací tohoto kombi připravili u Brabusu upravený podvozek s paletou litých ráfků do průměru 20 palců, aerodynamické doplňky z uhlíkových kompozitů a modifikace interiéru, u nichž lze vybírat z široké škály čalounických i obkladových materiálů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E 63 AMG
  2. Fotogalerie
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků