Mercedes-Benz E 63 AMG z dílen Brabus: 850 koní pro decentní kombík

Ladičská společnost Brabus o tomto víkendu představila svoji přestavbu aktuální verze kombi Mercedes-Benz E 63 AMG. Vůz vypadá „rychle“, ale 850 koní byste do něj asi neřekli…
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E 63 AMG
  2. Fotogalerie

U Brabusu ladí vše, co má na kapotě trojcípou hvězdu, ať už jde o luxusní sedan Mercedes-Benz Brabus 60 S Dragon, off-road Mercedes-Benz Brabus B63S nebo sanitky Mercedes-Benz Sprinter Brabus s motory V8. Na autosalonu v Essenu se nyní Brabus blýsknul sadou prvků pro aktuální provedení Mercedes-Benz E 63 AMG s karoserií kombi. Pokud čekáte modifikaci starší stavby Mercedes-Benz Brabus E V12 Cabrio, budete asi překvapení, že kromě barvy toho tyto dva vozy mnoho společného nemají.

 

 

Novinka z dílen Brabusu přináší především opět výrazně modifikovaný motor, tentokrát v podobě osmiválce AMG, který známe i z nového sedanu Mercedes-Benz S 63 AMG. Převrtán byl z 5,5 l na 5,9 l a kromě upraveného programu řídicí jednotky dostal především pár větších turbodmychadel nebo nový výfukový trakt. Výsledkem je razantní posílení z výchozích 585 koní (430 kW) a 800 Nm až na výsledných 850 koní (625 kW), přičemž točivý moment je s ohledem na zachování rozumné životnosti pohonné soustavy elektronicky omezen na 1 150 Nm.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry | Kombi | Sportovní auta

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Připomeňme, že je to o plných 50 koní více, než dávají dosavadní dvanáctiválce Brabus s objemem 6,3 l! A teď k jízdním výkonům. Střední kombi Mercedes-Benz s výše pospaným motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,1 s a dosáhne rychlosti omezené na 300 km/h. Pokud si připlatíte za speciální pneumatiky, zvýší vám u Brabusu limit na 350 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při ladění interiéru podle přání zákazníka se iniciativě meze nekladou...

Po těchto údajích už asi nic zajímavějšího uvést nemůžeme, přesto to alespoň zkusme. V rámci modifikací tohoto kombi připravili u Brabusu upravený podvozek s paletou litých ráfků do průměru 20 palců, aerodynamické doplňky z uhlíkových kompozitů a modifikace interiéru, u nichž lze vybírat z široké škály čalounických i obkladových materiálů.

Následující kapitola
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Sprinter 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 158 333 km
Cena: 230 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků