Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rychlost 300 km/h

Mercedes třídy E v provedení 500 má pod kapotou osmiválec o objemu 4663 cm3 s výkonem 300 kW (408 k) a točivým momentem 600 Nm. Pokud vám to přijde málo, můžete sáhnout třeba po úpravě od VÄTH, která tyto základní parametry dost výrazně změní. Stát vás to ale bude 10 591 euro.

Zajímavosti | Mercedes-Benz | Hybridy | Sedany

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Společnost VÄTH nabízí pro E 500 úpravu, díky které přeplňovaný osmiválec posílí na 404 kW (550 k) a jeho točivý moment naroste na hodně slušných 830 Nm. Nelze se divit tomu, že takto upravený éčkový sedan zvládne maximální rychlost 300 km/h.

Komu pouze vyšší výkon nestačí, ten samozřejmě může sáhnout také po dalších úpravách. Za 4 629 euro dostanete od VÄTH nerezový sportovní výfuk s dvěma dvojitými koncovkami, k dispozici je také karbonový difuzor (2 011 euro), jiné tlumiče (1 166 euro) nebo šestipístkové brzdy s kotouči o velikosti 390 mm.

Tajné | Mercedes-Benz | Paparazzi | Sedany

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

A pokud vás zajímají kola, které má vyfocené auto, pak jde o dvacetipalcové disky obuté do pneumatiky o rozměru 255/30 R20 vpředu a 295/25 R20 vzadu. Přirozeně můžete upravit také interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek