Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rychlost 300 km/h

Mercedes třídy E v provedení 500 má pod kapotou osmiválec o objemu 4663 cm3 s výkonem 300 kW (408 k) a točivým momentem 600 Nm. Pokud vám to přijde málo, můžete sáhnout třeba po úpravě od VÄTH, která tyto základní parametry dost výrazně změní. Stát vás to ale bude 10 591 euro.

Zajímavosti | Sedany | Mercedes-Benz | Hybridy

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Společnost VÄTH nabízí pro E 500 úpravu, díky které přeplňovaný osmiválec posílí na 404 kW (550 k) a jeho točivý moment naroste na hodně slušných 830 Nm. Nelze se divit tomu, že takto upravený éčkový sedan zvládne maximální rychlost 300 km/h.

Komu pouze vyšší výkon nestačí, ten samozřejmě může sáhnout také po dalších úpravách. Za 4 629 euro dostanete od VÄTH nerezový sportovní výfuk s dvěma dvojitými koncovkami, k dispozici je také karbonový difuzor (2 011 euro), jiné tlumiče (1 166 euro) nebo šestipístkové brzdy s kotouči o velikosti 390 mm.

Tajné | Sedany | Mercedes-Benz | Paparazzi

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

A pokud vás zajímají kola, které má vyfocené auto, pak jde o dvacetipalcové disky obuté do pneumatiky o rozměru 255/30 R20 vpředu a 295/25 R20 vzadu. Přirozeně můžete upravit také interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků