Mercedes-Benz CLS63 AMG od Mansory: „karbonová“ kúra

Ladičská společnost Mansory v Ženevě vystavuje řadu perliček, jednou z nich je řádně přestavěný Mercedes-Benz CLS.

Na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě je k vidění řada více či méně sériových exkluzivních superaut, mezi kterými vynikají především supersport Ferrari F12berlinetta a unikátní prototyp Lamborghini Aventador J. Dávají zde ale o sobě hlasitě vědět také renomované ladičské společnosti, a to včetně Mansory z německého Brandu.

Tuning | Zajímavosti | Design | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Premiéry | McLaren

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Stánku Mansory pochopitelně dominuje monstrózní McLaren MP4-12C Mansory, ale k vidění je toho zde více. Za pozornost stojí například upravené „čtyřdveřové kupé“ Mercedes-Benz CL3 63 AMG, jež vyniká instalací celé řady nových dílů vyrobených, jak už jsme u Mansory zvyklí, převážně z uhlíkových kompozitů, případně materiálů svým povrchem kompozity připomínajících.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz CLS 63 AMG podle Mansory
Video | Mercedes-Benz

Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

M-B CLS 63 AMG Vath

Již vloni na podzim představila svoji interpretaci druhé generace Mercedesu CLS také ladičská firma Vath, jež z motoru 5,5 l BiTurbo vydolovala dokonce 660 koní a 990 Nm. Nevypadá tak extrémně jako novinka od Mansory, ale jede až 325 km/h.

Zádi čtyřdveřové karoserie pak dominuje nový nárazník s vestavěným difuzorem, který údajně v součinnosti s výraznější trhovou hranou na víku zavazadlového prostoru pomáhá snižovat vztlak ve vyšších rychlostech. Celkový dojem dotváří sada speciálně odlehčených kovaných ráfků s průměrem 20 palců, které obouvají pneumatiky o rozměru 265/30 ZR20 vpředu a 305/25 ZR20 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zádi vozu dominuje členitý difuzor, interiéru pak nový volant

Pod kapotou trůní upravený zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Zatímco ve svém továrním naladění dosahuje výkonu 557 koní (410 kW) a točivého momentu 799 Nm, díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému sání v provedení Mansory dává až 640 koní (471 kW), resp. 900 Nm dostupných v rozmezí od 2 000 do 4 500 ot./min.Úpravami prošel také interiér vozu, jenž se vyznačuje instalací hliníkových pedálů, novým celokoženým čalouněním a exkluzivně působícími prahovými obklady. Nový je multifunkční volant, který je spolu s detaily na středové konzoli a palubní desce zdoben díly z uhlíkových kompozitů.
 

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků