Mercedes-Benz CLS 63 AMG Shooting Brake: fotografie, videa

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz CLS 63 AMG Shooting Brake, Videa
  2. Fotogalerie

Mercedes představil po civilní verzi novinky CLS Shooting Brake také ostrou variantu 63 AMG osazenou přeplňovaným osmiválcem o objemu 5,5 litru. Základní provedení nabídne maximální výkon 525 koní (5250 – 5750 ot./min) a vrchol točivého momentu 700 Nm (1750 – 5250 ot./min). Stovka je otázkou 4,4 s a maximální rychlost je elektronicky omezena na klasických 250 km/h.

Design | Mercedes-Benz | Kombi | Premiéry

Fotogalerie: Mercedes-Benz CLS Shooting Brake oficiálně

Komu by to nestačilo, může si připlatit za Edition 1, tedy za verzi s výkonem vyladěným na 557 k a točivým momentem vyšším o dalších 100 Nm. Omezovač vám ale u Mercedesu ani tak neposunou, zrychlení z nuly na 100 km/h proběhne o desetinku sekundy rychleji. Stejně jako u monstra v podobě G 63 AMG, také zde je standardem systém samočinného vypínání motoru. 

Následující kapitola
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek