Mercedes-Benz CLA v nejlevnější verzi 180 CDI s motorem Renault

44 komentářů

Philip
7. srpna • 18:20

Souhlasím s x12345678. Mercedes si lidé kupovali vždy proto, že jakýkoliv model dokázal odvádět vždy stejnou práci, jako na začátku. Samozřejmě bez ohledu na stav interiéru či extériéru. Něco jiného by ale bylo, kdyby se motory Renault montovaly do MB pro francouzský trh. Rád bych byl, kdyby někdo toto rozhodnutí MB vysvětlil.

Antiautomat
8. října • 16:37

Skonci to tak ze auta sa budu nasledovnymi vecami:
a/ farbou (aj tu to ide dolu vodou a to doslova aj obrazne)
b/ mnozstvom vzduchu tlaceneho do inak rovnakeho motora
c/ verziou (inak rovnakeho) softwaru, ktory to cele riadi
d/ nalepkou na dekli made in papua nova guinea
e/ vyslednou cenou
A marketing samozrejme bude produkovat aleluja siahodlhe s.acky ako je to super dobre a skvele a lepsie ako 'konkurencia'. A ako som uz spomenul v inom clanku, zakaznik by mal byt v podstate uplne najstastnejsi z toho, kolko sa na jeho aute usetrilo, resp. o kolko bol oholeny. Krasny obraz toho kam ostatne cele toto spolocenske zriadenie smeruje.

Jan
8. října • 15:54

jste banda idiotů.
1.Renault Kangoo nejprodávanější vůz kategorie v evropě
2. 1,5 dci skvělý motor u Nissan - Renault vývoj + 2,0 dci + 1,6 dci
používaný i u Nissanu. Co víc motor 1,6 a 2,0 dci považují odborníci za nejlepší agregáty v danné kategoriiB-] Svezte se 2,0 tdi a 2,0 dci a pak serte sračkyB-]

dave_007
8. října • 13:23

Proc se, panove, tak cilite?Dnesni auta - a to jakakoliv - jsou komodita. Vsem - a opravdu vsem - automobilkam uz davno veli manageri s ekonomickym vzdelanim. Metrikou jejich sveta je jen a jen zisk, ostatni uhly pohledu je nezajimaji. V jejich pojeti neni principielniho rozdilu mezi houskou a treba dopravnim letadlem.Doba, kdy automobilky ridili motoristicti nadsenci a inzenyri je pryc. Kvality vozu se dnes nemeri na okruzich, ale jsou pomerovany vynosnosti jejich produkce auditory v zasedacich mistnostech poradenskych firem.Je to nuda: Z auta se stal dopravni prostredek pomerovany predevsim cenou a provoznimi naklady. Vyroba automobilu je dnes jiz jen jedno z podnikani.Par automobilovych fandu to stve, ale to je asi tak vse, co s tim mohou delat. Jejich nazor totiz management firem nezajima, k tem totiz hovori cisla prodejnosti a zisku. A prodejnost delaji davy ovci a ne par automilcu. Nemusi se Vam to libit, ale tak to je a zrejme bude i nadale. Bud si zvyknete, nebo si zalozte vlastni automobilku.Timto nechci nikoho urazet a nestojim o flamewar. Rad s Vami budu diskutovat nad inteligentnimi argumenty. Na osobni invektivy a vykriky do tmy nebudu reagovat.

Jan
8. října • 19:04

Co to tu meleš? Renault je nově v alianci Renault Daimler Mercedes-Benz.Spolupráce, jako úspěšně pro Nissan.Paradoxem je, že ten co rozdává a věnuje to své a své myšlenky a vývojje právě koncern Renault.Jak Kangoo/ propadák Mercedesu v podobě modelu Vaneo, nyní motor/špičkový agregát segmentu používaný i Nissanem,Dacii,Ladou, Samsungem, Twingo 3 2014 což po velkém propadáku Smartu bude překarosované Twingo.A co si budem megapropadák 1a2 generace třídy A ukazuje, že Mercedes malá auta neumí.Až když okopírovali BMW 1 došel úspěch.A co dál? Uvidíme.Stačí se podívat co si vybudoval Renault pod Logem Dacia.Dnes nejmodernější nové tovarny v Maroku, Rusku, TureckDnes i Nissan značku Renault následuje a oživil Datsun. Merceds prostě neumí vyvinout maloobjemový diesel, který bude příčně uložen.A nemá ani důvod, když má dodavatele a to toho nejlepšího v motorech co v současné době může mít.Stačí se podívat co dodávají pro stáje do F1.B-]

dave_007
8. října • 20:17

Napsal jsem, ze Renault dela spatne motory? Prectes-li si muj text jeste jednou, zjistis, ze ne. A vis proc jsem to nenapsal? Inu proto, ze vim, ze motory Renaultu nejsou spatne. :-DPsal jsem o tom, ze kupec MB to asi bude povazovat za podraz. Jinymi slovy, melu o tom, ze prumerny kupec MB nema nejmensi poneti o tom, ze Ranult motory umi.A jinak, je mi zhola jedno kdo s kym a co dela. A stejne tak je mi jedno kde a kolik se toho prodava. Zajima mne jak se s tim jezdi a jak se v tom sedi. Tak, jako saty nedelaji cloveka (Hitler se oblekal u Bosse a jaka to byla svine, ze), ani prodeje nedelaji auto (ano Golf je srot). :-))

Jan
8. října • 11:43

1,5dci to je výbornej motor najeto 270tisíc a žádná závada jen měním olej,dobrý krok od MB

...
8. října • 12:15

:)))))) Ty jsi mě ale takhle po obědě rozesmál...
To je hezké, že jsi se svou Dácií zvládl najezdil skoro třista tisíc, to bezpochyby potenciální zákazník MB ocení...

Petr
8. října • 12:27

motor v Dacii není ten co je v MB

Oilman
8. října • 9:13

No servus, tohle hoši ze Stuttgartu pos.ali. Je to jako by do hodinek Omega namontovali čínský strojek. Asi přejdu k jiné značce, tohle je degradace image značky, to si pěkně naběhli..

veto
8. října • 23:23

pojdes k bmw, ktora vyvija v spolupraci s PSA, alebo k audi, ktora vyvija v spolupraci so skoda, seat?
Z blata do kaluze budes skakat.
Takze ti uz ostava iba amerika, japonci su na tom podobne, ale na to musis byt naozaj specificka skupina.

Jan
8. října • 19:09

Doma žereš suchej chleba a budeš tu machrovatB-]

kukol
8. října • 11:31

Do Audi se také dávají motory od VW a nikomu to nevadí. A motory od Renaultu jsou navíc mnohem spolehlivější a nejsou tak ošizené jako ty od VW. Mercedes prostě bere to nejlepší. Ale to pepíci se svými šroty jako TDI a TSI nikdy nepochopí.:-))

Zelí
8. října • 14:08

Tady pleteš hrušky a jabka. Audi a VW jsou dvě značky jednoho výrobce. MB a rendlík společně nemají vůbec nic. Momentálně pouze smlouvu na dodávky malých motorů.
To, co lidi na tom tak rozčiluje je to, že by za chtěli za velké peníze, které vrazí do nákupu MB taky adekvátně drahý motor a ne atrapu, která se dává do loganu za dvěstě tisíc. To je docela chápu. To je podraz na zákazníka. Vůbec nejde o to, jestli je motor 1,5dci dobrý nebo špatný.

kukol
8. října • 14:30

Proč do toho pleteš nějaké vlastníky. Do Audi se dávají nějaké levné motůrky z VW, stejně jako do Mercedesu z Renaultu. Z těmi podrazy začalo Audi a BMW a Mercedes se jen musel přizpůsobit. Prémie teď dělá menší modely než dřív a potřebuje do nich konkurence schopné motory. Audi na to má VW a Mercedes má Renault.

Zelí
8. října • 16:13

Mně osobně je to zcela šumák, dědkoidní mb je mi celkem lhostejný. Nicméně meritum věci je v tom, že klient mb se asi nebude tvářit nadšeně, že má vysolit milón za auto s motorem z loganu. Bude mu asi divné, že prémiová značka není schopna sama vyrobit tento směšný motůrek do mopedu.
Pokud ti dělá problém pochopit, rozdíl mezi vlastní výrobou a nákupem od konkurence, tak ti to asi nevysvětlím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dave_007
8. října • 18:05

Myslim, ze MB se kupuji predevsim proto, ze se obecne vi, jak draha auta to jsou. Kupci MB chteji mit neco, o cemz si mysli, ze lide kolem nich na to nemaji. A uplne nejlepsi je, kdyz to 'neco' lze vystavit na ulici pred dum. :-) Verim tomu, ze pokud by zakaznici MB zjistili, ze maji v aute motor od Renaultu (stejny jako ma jejich soused), citili by se opravdu jaksi podvedeni.MB v podstate neprodava auta, ale pocit nadrazenosti. Kdyz nad tim tak premyslim, mel MB stat jeste mnohonasobne vic. B-]

Zelí
8. října • 19:48

A o tom to je. S tím se dá souhlasit.
Báva si v německu kupovali právníci a doktoři na to, aby demonstrovali svůj status. Že to auto stálo za kulový bylo v podstatě jedno, protože šlo o prezentaci na parkáči před úřadem. Tady je to podobný případ.

dave_007
8. října • 20:26

A kvuli tomu se zacalo kourit. :-DAuto na sobe totiz nema jmenovku, takze je nutne kolem nej na tom parkovisti alespon pulhodinu pobihat, aby bylo jasne ci je. A jak pobihat kolem auta, aby pri tom tito slovutni panove nevypadali jako imbecilove? Prece stylove bafat a tvarit se pri tom jako v sedmem nebi!Co na tom, ze ted vypadaji jako totalni imbecilove, neb se naparuji s autem a jeste si kvuli tomu kazi zdravi. :-))

Lukas-e21
8. října • 17:26

Me to sice vadi, nicmene novodoby kupec MB tohle neresi, a klasicky zakaznik kupuje od C-klasse vys.Ustupky sou videt vsude, tempomat se presunul pod packu blinkru, a dalsi drobnosti by se daly najit.
Proste se smirme s tim, ze v dnesni dobe je nutna kooperace i u premiovek.Jinak kdyby se verejne nevedelo, ze puvod je v rencku, tak tady mate vsichni orgasmy nad skvelym motorem.1.5 neni spatnej motor, ba naopak a pokud u MB vyresili zname bolesti tak neni co resit.

kukol
8. října • 17:19

Mercedes a Renault-Nissan spolupracují a jsou i majetkově propojení. Ale pokud chceš řešit nějaké akcie, tak to by bylo na hlubší debatu a nebylo by to asi o autech. Řešit kolik kde nějaký arab vlastní se mně nechce. A šumák ti to asi není, když sem lezeš.:-))

x12345678
8. října • 16:30

Tohle tu plamennou diskusí nerozštípneme. Rozhodnutí, zda je košer proletářský přístup k prémiové značce, tedy zda label huj ale motor ajajaj zákazníci akceptují nebo ne, je na nich. My tu můžeme plkat, že účel (pro někoho) světí prostředky a jinému se z toho zvedá žaludek a M-B s lowendovou technologií prostě nekoupí. Kupující je ten, kdo rozhodne.

kukol
8. října • 17:24

Tohle už Audi vyřešilo. Zákazníkům evidentně lowendové motory ze škodovky taky nevadí. A zákazník Mercedesu je natolik inteligentní, že moc dobře ví, že od Renaultu dostane lepší motory než které bere Audi od VW.

Zelí
8. října • 19:55

Tento odstaveček je skutečně perla. To by nevyplodil ani pan Duchoň. Docela jsi mě rozesmál.

x12345678
8. října • 9:57

A reklama bude znít asi takto: Mercedes-Benz, první značka na světě, která vám dodá svá vlastní originální fake auta.

kukol
8. října • 11:33

První není. Začalo s tím už docela dávno Audi a nikomu to nevadilo. Mercedes a BMW na to musí jen reagovat, aby mohli Audi konkurovat. Jestli chceš někomu nadávat, tak nadávej Audi. A Audi neskončilo jen u motorů, ale lepí své logo na golfíka...

Big S
8. října • 7:44

Dekadence na vzestupu...
Patnáctistovka Renault v medvědovi, tříválcové BMW... šéfové z minulých dekád se musí obracet v hrobě. :-(

Ondřej
8. října • 8:03

Je to dobrý motor, tak klidni hormon ;-)

Big S
8. října • 8:57

Dobrý tak do rencka, v sedanu Mercedes-Benz nemá co dělat. Úpadek a degradace značky, která se jim dříve nebo později vymstí. Nechápu, jak můžou tak lehkovážně hazardovat s desítky let pracně budovanou image...

veto
8. října • 23:20

dnes image buduje na rozdiel od minulosti marketingove oddelenie.
A tak aj keby kupili parny motor a bude dobry marketing, tak predaju miliony.

x12345678
9. října • 8:28

Ano, ale neplatí to univerzálně. Mercedes nevyrábí jen A, B a CLA, ale také S, GL, SL, E, ML,.... žádá za ně sebevědomé ceny a tam může na zdravému rozumu se vymykající malolitrážní eskapádu s renaultem velmi tvrdě doplatit.

x12345678
8. října • 9:08

O tom nepochybuji. Citan byl prvním signálem, tohle už je průšvih. Když už i Mercedes-Benz vyrábí atrapy mercedesů, je zle....

Petr
8. října • 12:25

omylem jsem klikl na plus, myslím, že to průšvih není, dělal se to tak vždy, BMW motory od Peugeotu (aktuální) Stayeru a VM Motori, Jaguár motory od Citroenu, MB v minulosti motory od VW, RR či Bentley snad není potřeba vůbec zmiňovat, jen hysterici vašeho formátu křepčí, že je to konec... konec by to byl, kdyby kvalita byla podobná Citanu v nározových zkouškách, pokud to bude spolehlivý a úsporný motor, tak věřte, že se může stát prodejním hitem a nikdo nebude řešit jeho původ

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
8. října • 16:08

Bohužel, spolehlivost a především životnost motorů made by Renault nejsou tím, na co jsou zákazníci M-B zvyklí.

Petr
8. října • 16:52

vždyť vy jen tak kecáte a vůbec o aktuální kvalitě motorů nic nevíte

Big S
8. října • 17:59

Taxikáři s dieslovými Mercedesy donedávna běžně najížděli půl milionu kilometrů bez problémů. Chcete říct, že s tímto francouzským prdítkem to bude stejné?

dave_007
8. října • 20:21

A kolikpak to francouzske prditko stoji v porovnani s tim agregatem MB? Dokazal by stejne drahy MB agregat najezdit tolik jako ten stary MB deisel?

x12345678
9. října • 8:23

Jenže přesně o tomhle to je. Mercedes prostě není stejně "drahý" jako renault a proto by si neměl dovolit konstrukční, materiálové a výrobní zkratky renaultu. Například v oblasti kvality povrchových úprav třecích ploch motoru, kde je na tom renault velmi bídně.

Petr
9. října • 10:58

dnes už je Mercedes C skoro tak drahý jako Ochcávka

Petr
8. října • 18:14

Ono měly taxíky MB převážně motory 1,5 l? :-| Nelze provést akrobacii, co jste provedl, tento motor se dé žádného E nemontuje, ale i tak by mě zajímalo jak by si stál. Nevím jak u Renaultu, ale u Citroenu, žádný problém, to jsou jedny z nejlepších diselů.

x12345678
8. října • 8:19

Jak jsi na tohle přišel? A slyšel jsi vůbec někdy o tom, jaká je obvyklá životnost motorů Mercedes-Benz a jaká těch od Renaultu?

veto
8. října • 23:19

neviem. Porad, aka je zivotnost motora kubatury 1,5 od mercedesu? A schvalne, aka je zivotnost motora 1,5dci verzie z roka 2013 (ani nahodou sa tu nerozpravame o verzii z r napr 2004, kedze 2013 je uz uplne iny motor)
Mercedes male kubatury nema, naco ma objavovat uz objavene, ked je lacnejsie vybrat najlepsi motor v segmente a kupovat ho? Ty si myslis, ze ten motor mercedes netestoval podla svojich kriterii a kvalitativnych standartov?

x12345678
9. října • 8:17

Mercedes se v rámci downsizingu vývoji vlastních malých motorů stejně nevyhne. A i kdyby ho testoval a náhodou to dopadlo dobře, byť realita renaultu zejména v životnosti svědčí o opaku, o tom to vůbec není. Je to o degradaci tradičních hodnot, proletářském přístupu k pojmu reputace. A je to i o krátkozraké politice výrobce, která dřív či později těm, kterým proletářské manýry nejsou odporné, vnukne myšlenku proč kupovat mercedes za dvojnásobek, když to podstatné je renault za polovinu. A proletářské myšlení, jak ostatně vidíme m.j. i v této diskusi, není zdaleka dnešní populaci cizí.
Mohou jistě předpokládat, že tradiční zákazník neuteče a koupí si CLA s kloudným motorem od mercedesu, já bych na to nesázel. Tradiční zákazník se spíše naštvaně vydá k roztočené vrtuli nebo čtyřem kruhům.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
9. října • 10:55

Vy nejste ani schopný si vyhledat, které vlastní "maloobjemové" motroy Mercedes používá?
Např. jeho 1,8 kompressor je dodnes legendární.
PS: ... a "vydá se k roztočené vrtuli" pro motor od Peugeotu a Citroenu nebo Audi pro příšerné VW, nebo snad k Jaguáru pro motor od Citroenu, ...člověče vy jste úplně mimo...

Doporučujeme

Články odjinud