Mercedes-Benz C63 AMG: rychlý kombík od Edo Competition

Německý ladič Edo Competition si tentokrát vzal na paškál vrcholné provedení stávající generace Mercedes-Benz C63 AMG v provedení kombi.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie

Renomovaná německá firma Edo Competition má za sebou již řadu precizně provedených a po stránce výkonu výrazně posílených přestaveb skutečně exkluzivních předloh. Připomeňme třeba plnokrevného italského býka Lamborghini Gallardo SLE, německý supersport Mercedes-Benz SLR McLaren BlackArrow nebo polozávodní speciál Maserati MC12. Ale tím to u Edo Competition nekončí, na své si přijdou také ti, kteří na skutečný supersport nemají dostatek prostředků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG Kombi v provedení Edo Competition

C63 AMG od HMS

Teprve před několika dny jsme vám představili sedan M-B C63 AMG přepracovaný konkurenční firmou HMS

Již ale dosud zatím poslední projekt Porsche Panamera Turbo S Edo naznačil, že i u Edo Competition se rozhodli rozšiřovat nabídku svých konverzí o poněkud civilnější vozy.

Čerstvou novinkou stává přestavba takřka rodinného kombi, ovšem s výkonem zvýšeným na pekelnou hranici 600 koní. Je to o něco méně než u nedávné stavby Mercedes-Benz C63 AMG od HMS, ale na kombík to stačí. Vůz vychází z modelu Mercedes-Benz C63 AMG naposledy modernizovaného na počátku loňského roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cílem tvůrců bylo dosáhnout špičkového výkonu i bez použití přeplňování

Sada modifikací směřující k posílení výkonu a točivého momentu zahrnuje kompletně novou výfukovou soustavu včetně speciálních svodů a katalyzátorů, upravené sání a nový program řídicí jednotky. Výsledkem je výkon rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 680 Nm, což je o 43 koní, resp. 80 Nm více než ve standardním, továrním odladění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriéru vozu dominují polepy připomínající nedávnou kreaci Porsche Panamera Turbo S Edo

To vše při zachování atmosférického plnění, tedy bez „foukaného“ dopingu! Nové jsou u této stavby Edo Competition také devatenáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky Michelin o rozměru 235/35 vpředu a 265/30 vzadu, jež vozu zaručí spolehlivou stabilitu až do rychlosti 340 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes karoserii kombi vypadá tento vůz opravdu působivě

Interiér může být na přání zákazníka opatřen specifickým čalouněním kvalitní kůží dle jeho vkusu případně některou ze sad obkladových prvků z uhlíkových kompozitů.

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes Třídy E 2.148
Rok výroby: 2005
Stav: 282 251 km
Cena: 110 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků