Mercedes-Benz C63 AMG: rychlý kombík od Edo Competition

Německý ladič Edo Competition si tentokrát vzal na paškál vrcholné provedení stávající generace Mercedes-Benz C63 AMG v provedení kombi.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie

Renomovaná německá firma Edo Competition má za sebou již řadu precizně provedených a po stránce výkonu výrazně posílených přestaveb skutečně exkluzivních předloh. Připomeňme třeba plnokrevného italského býka Lamborghini Gallardo SLE, německý supersport Mercedes-Benz SLR McLaren BlackArrow nebo polozávodní speciál Maserati MC12. Ale tím to u Edo Competition nekončí, na své si přijdou také ti, kteří na skutečný supersport nemají dostatek prostředků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG Kombi v provedení Edo Competition

C63 AMG od HMS

Teprve před několika dny jsme vám představili sedan M-B C63 AMG přepracovaný konkurenční firmou HMS

Již ale dosud zatím poslední projekt Porsche Panamera Turbo S Edo naznačil, že i u Edo Competition se rozhodli rozšiřovat nabídku svých konverzí o poněkud civilnější vozy.

Čerstvou novinkou stává přestavba takřka rodinného kombi, ovšem s výkonem zvýšeným na pekelnou hranici 600 koní. Je to o něco méně než u nedávné stavby Mercedes-Benz C63 AMG od HMS, ale na kombík to stačí. Vůz vychází z modelu Mercedes-Benz C63 AMG naposledy modernizovaného na počátku loňského roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cílem tvůrců bylo dosáhnout špičkového výkonu i bez použití přeplňování

Sada modifikací směřující k posílení výkonu a točivého momentu zahrnuje kompletně novou výfukovou soustavu včetně speciálních svodů a katalyzátorů, upravené sání a nový program řídicí jednotky. Výsledkem je výkon rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 680 Nm, což je o 43 koní, resp. 80 Nm více než ve standardním, továrním odladění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriéru vozu dominují polepy připomínající nedávnou kreaci Porsche Panamera Turbo S Edo

To vše při zachování atmosférického plnění, tedy bez „foukaného“ dopingu! Nové jsou u této stavby Edo Competition také devatenáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky Michelin o rozměru 235/35 vpředu a 265/30 vzadu, jež vozu zaručí spolehlivou stabilitu až do rychlosti 340 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes karoserii kombi vypadá tento vůz opravdu působivě

Interiér může být na přání zákazníka opatřen specifickým čalouněním kvalitní kůží dle jeho vkusu případně některou ze sad obkladových prvků z uhlíkových kompozitů.

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků