Mercedes-Benz C63 AMG dostane osmiválec z AMG GT

Automobilka Mercedes-Benz potvrdila příchod ostrého modelu C63 AMG, který opět dostane osmiválec. Šéf divize AMG Tobias Moers řekl, že má automobilka závazky vůči svým tradičním zákazníkům a že jim prostě osmiválec dluží.

Vlastně tak odmítl spekulace o přeplňovaném šestiválci a možná si i na dálku trochu rýpnul do jedné konkurenční značky, která si s tradicemi moc hlavu neláme. Zdvihový objem nového motoru v C63 AMG se sice snížil o 2,2 litru proti předchozímu atmosférickému reaktoru (mimochodem, jestli se nepleteme, tak to byl po voze Rolls-Royce Phantom nejobjemnější atmosférický motor montovaný do sériového evropského auta), ale dvě turbodmychadla zase tuto ztrátu bezpečně dohánějí.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Osmiválec 4.0 AMG Bi-Turbo, který známe třeba z nového kupé AMG GT, nabídne v novém C63 AMG výkon 375 kW (510 k) a masivní točivý moment 700 Nm. Ještě jednou to zopakujeme. 700 Nm! V malém sedanu třídy C. To jsou čísla, před kterými blednou i nová BMW M3 a M4.

Ještě je sice předčasné spekulovat, jak bude nový Mercedes C63 AMG jezdit, ale něco nám napovídá, že to zase bude politicky nekorektní raketa, na kterou už jen chybí nalepit na víko kufru označení C 200 CDI. Doufáme, že dorazí i kombík.

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků