Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Ostrá verze nového C Coupé dostala osmiválec z AMG-GT, ale na dietě rozhodně není. Hmotnost 1800 kg je na tuto třídu hodně.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz C63 AMG Coupé

Čekání je u konce, ostrý Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně dorazil. Jak se dalo čekat, vychází přímo z nedávno představené nové generace Mercedesu třídy C Coupé, ale pohání ho dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l původem z Mercedesu-AMG GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I když má C63 AMG Coupé hmotnost 1800 kg, nebude s ním mít foukaný osmiválec moc práce. Uvnitř dostanete samozřejmě sportovní sedačky a pár detailů, které AMG odliší od obyčejné čtyřválcové naftové verze v AMG Paketu

Pokud jde o osmiválec, je k dispozici ve dvou verzích. Základní „slabší“ C63 AMG Coupé má výkon 350 kW (476 k) v 5500 až 6250 ot./min. a točivý moment 650 Nm v 1750 až 4500 ot./min. S provozní hmotností 1785 kg (žádná lehká váha, třeba BMW M4 má hmotnost 1537 kg) se dostane na stovku za rovné čtyři sekundy a rozjede se na 250 km/h, kde ji zastaví omezovač.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry | Kupé | Frankfurt 2015

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Silnější C63 S AMG Coupé má výkon zvětšený na 375 kW (510 k) a točivý moment povyrostl na 700 Nm. Vzrostla i hmotnost, na 1800 kg, ale zrychlení na stovku je lepší o jednu desetinku sekundy. Maximální rychlost opět hlídá omezovač na 250 km/h, ale v obou verzích si můžete připlatit za jeho posunutí na 290 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé jezdí na adaptivním podvozku, má standardně sedmistupňový automat AMG Speedshift MCT a také samosvorný diferenciál na zadní poháněné nápravě. Silnější verze S dostala navíc aktivní uložení motoru.

Testy | Mercedes-Benz | Kupé | Sportovní auta

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Už standardní výfuk C63 AMG Coupé má nastavitelnou klapku, která při popojíždění tlumí zvuk, abyste v pět ráno nebudili sousedy nebo neprudili londýnské aktivisty. Nicméně můžete si připlatit za sportovní výfuk, který místo automatiky nechá nastavení klapky na vás.

Následující kapitola
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 183 700 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2005
Stav: 113 640 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 148 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků