Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

4 komentáře

Zelí
16. srpna • 10:22

Na rekordním prototypu z Nardó je vidět, že rekordní stroj si vystačí s aerodynamikou a nepotřebuje dnes tak populární brutalistní chladící otvory. K průměrné rychlosti nad 300km/h stačí s malým výkonem naftového motoru a malou spotřebou.
Nardó dnes patří vw (přesněji porsche).
K testování trvale vysokých konstantních rychlostí neexistuje na světě lepší okruh.
Dnes je bohužel v dezolátním stavu.

czhunter
15. srpna • 13:00

Tu oranžovou C111 stojící před panelákem s vyklopenými dveřmi jsem měl před cca 25 lety jako plakát nad postelí v pokojíčku.Ach ta nostalgie :)
Ale dodnes je to hezké auto.

B2
15. srpna • 9:15

Ví autor článku o předchozích automobile a motocyklech s Wankelovým motorem?

Doporučujeme

Články odjinud