Mercedes-Benz C: vzhled nové generace prozrazen. Líbí se vám zmenšené S?

Ani Mercedes-Benz nedokázal udržet své materiály v tajnosti do oficiální premiéry. Už před pár dny jsme vám ukázali první fotografie prozrazující především interiér, podle kterého bylo více než zřejmé, že se nová třída C hodně inspirovala u vlajkové lodi automobilky. Aktuálně se ven dostaly také první snímky prozrazující design vozu, no a ten očekávaný trend s definitivní platností potvrdil.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz třídy C se chystá na svou premiéru (aktualizováno)

Mercedes-Benz třídy C je tedy zmenšené „esko“. Přesné informace zatím schází, všeobecně se ale hovoří o tom, že bude nastupující generace větší, lehčí, že nabídne perfektní aerodynamiku (i díky aktivní mřížce chladiče) a že kromě samotného vzhledu dostane také řadu technologií představených spolu s třídou S.

Oficiální materiály by měly podle všeho velmi brzy následovat.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků