Mercedes-Benz C dostane facelift? Ne, jen LED světla pro denní svícení

Nastolený trend instalování LED bloků pro denní svícení na faceliftované a všechny nové modely stuttgartské automobilky bude následovat i nejmenší sedan z nabídky. Automobilka se však tento krok nerozhodla nazvat faceliftem, jde totiž pouze o drobné kosmetické vylepšení v rámci systému ILS (Intelligent Light System), přičemž s prodeji u některých německých prodejců se začalo již koncem září. Trochu tak zmátla novinářskou obec, která pár drobných inovací začala mít za očekávaný facelift.

K nám se tento model dostane v brzké době a již teď máte možnost si model s tímto doplňkem objednat. K tomu všemu by se jako bonus mělo objevit i pár nových disků v katalogu. Více změn pro nový modelový rok se zřejmě nedočkáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz třídy C s drobnými změnami pro rok 2010
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Sprinter 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 158 333 km
Cena: 230 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek