Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základním sedanu a kombi přichází další verze odvozená od nového Mercedesu-Benz třídy C. A jde o verzi nejzajímavější. Na světě jsou informace týkající se vrcholného provedení 63 AMG. Těšte se na agresivnější vzhled, sportovní podvozek a velice zajímavé jízdní výkony.

Video | Sportovní auta | Premiéry | Mercedes-Benz

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Pod kapotou najdeme nový čtyřlitrový osmiválec, který v základní verzi dává k dispozici 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou AMG Speedshift vystřelí tento sedan na stovku za 4,2 s a v rozletu ho utne až omezovač nastavený na 250 km/h. Ostřejší S disponuje parametry 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximální rychlost se nemění. „Esko“ má na rozdíl od základní verze elektronicky řízený zadní diferenciál.

Tuning | Sedany | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybaven adaptivním podvozkem AMG Ride Control s možností nastavení jednoho ze tří režimů. Nechybí ani sportovní řízení a patřičné brzdy. Kotouče vpředu mají průměr 360 mm, kotouče vzadu jsou o třicet milimetrů menší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků