Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základním sedanu a kombi přichází další verze odvozená od nového Mercedesu-Benz třídy C. A jde o verzi nejzajímavější. Na světě jsou informace týkající se vrcholného provedení 63 AMG. Těšte se na agresivnější vzhled, sportovní podvozek a velice zajímavé jízdní výkony.

Video | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Premiéry

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Pod kapotou najdeme nový čtyřlitrový osmiválec, který v základní verzi dává k dispozici 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou AMG Speedshift vystřelí tento sedan na stovku za 4,2 s a v rozletu ho utne až omezovač nastavený na 250 km/h. Ostřejší S disponuje parametry 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximální rychlost se nemění. „Esko“ má na rozdíl od základní verze elektronicky řízený zadní diferenciál.

Tuning | Mercedes-Benz | Sedany

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybaven adaptivním podvozkem AMG Ride Control s možností nastavení jednoho ze tří režimů. Nechybí ani sportovní řízení a patřičné brzdy. Kotouče vpředu mají průměr 360 mm, kotouče vzadu jsou o třicet milimetrů menší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků