Mercedes-Benz C 260 L: prodloužené „céčko“ na prvních snímcích

Už za několik dnů bude na autosalonu v Pekingu představeno prodloužené provedení sedanu nové generace Mercedes-Benz třídy C.

Už v únoru jsme vám přinesli snímky připravovaných verzí stávající generace modelu Mercedes-Benz třídy C (W205), přičemž prodloužený sedan se stane skutečností již během několika dní. Vůz bude představen na autosalonu v Pekingu a stane se dalším ze specifické řady prodloužených evropských aut, jež čínští zákazníci mají rádi. Prostor pro kolena cestujících na zadních sedadlech nabude prodloužením rozvoru náprav o 60 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C 260 L naznačuje, jak bude vypadat prodloužený sedan třídy C

Na snímku vidíme zákulisní záběry vozu Mercedes-Benz C 260 L s paketem AMG Line. O pohon této řady se postarají zážehové přeplňované motory s objemy 1,6, 2,0 a 3,0 l, přičemž výroba bude probíhat výhradně v Číně a výhradně pro potřeby čínských zákazníků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků