Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution

Nová generace Mercedesu-Benz třídy C se stala hned několikrát předmětem práce různých tuningových společností. Nedávno jsme vám například ukázali verzi upravenou do Brabusu a dnes se k tomuto tématu vrátíme znovu. Německé novince se totiž dostalo péče od společnosti Shmitd Revolution.

Úprava to je decentní a podle obrázků celkem povedená. Po stránce designu zaujmou v podstatě pouze dvacetipalcové disky obuté do pneumatik Dunlop o velikosti 235/30 R20 vpředu, respektive 275/25 R20 vzadu. Podvozek používá jiné tlumiče a nechybí ani možnost nastavit jeho výšku.

Tuning | Sedany | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz třídy C od Brabusu: Nová kola, vyšší výkon, lepší vzhled

Co se motoru týká, jde o provedení C 220 BlueTEC. Ve spolupráci s Carlssonem byl naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru posílen z původních 125 kW (170 k) na konečných 150 kW (204 k), respektive točivý moment vzrostl o plných 100 Nm na konečnou hodnotu 500 Nm.

Pokud se vám výsledek zdá jako nedostatečný, můžete sáhnout třeba právě po úpravě od Brabusu. Ten ze stejného motoru vydoloval 161 kW (219 k).

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků