Mercedes-Benz B: první fotografie exteriéru

Mercedes nás hodně dlouho napínal s tím, jak bude vypadat karoserie nové generace třídy B. Sice jsme si už dříve mohli prohlédnout interiér, ale podobu auta německý výrobce důsledně tajil. Včera jeho tajemství uniklo na internet a díky tomu pro vás první fotografii exteriéru.

Nové „béčko“ vyrostlo do délky o osm centimetrů a výška byla naopak snížena o čtyři centimetry. Celkové rozměry tedy jsou 4359 mm / 1786 mm / 1577 mm (délka/šířka/výška). Vůz má výbornou aerodynamiku, což dokazuje součinitel odporu vzduchu cx=0,26.

Klepněte pro větší obrázek

Na úvod je připravena čtveřice motorů. Základem bude benzinová jedna-šestka o výkonu 122 koní s točivým momentem 200 Nm. Nad ní stojí výkonnější alternativa s parametry 156 k a 250 Nm. Pro zájemce o diesel je připraven agregát o objemu 1,8 litru. Slabší provedení nabídne 109 k a 250 Nm, silnější verze pak 136 k a 300 Nm. Podrobnější informace očekáváme každým dnem. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků