Mercedes-AMG pracuje na vozech s hybridním a elektrickým pohonem

Elektrifikace pohonných jednotek se prý nevyhne ani výkonným modelům Mercedes-AMG. Zástupci značky to potvrdili na autosalonu v Detroitu.

Mercedes-AMG by flotilu svých automobilů mohl brzy rozšířit o vozy s hybridním nebo čistě elektrickým pohonem. Na autosalonu v Detroitu to v rozhovoru pro Car & Drivers potvrdil šéf výzkumu a vývoje Ola Källenius.

Zajímavosti | Formule 1 | Mercedes-Benz | Hybridy

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Společnost Daimler už dříve oznámila, že do vývoje vozů "nové generace" plánuje investovat zhruba 27 miliard korun. „Nemyslím si, že by to byly až tak opačné extrémy,“ odpověděl Källenius na otázku, zdali si dokáže představit vůz AMG s elektrickým pohonem. „Elektrifikace si do těchto aut brzy najde cestu. Nemůžeme vyloučit, že se brzy dočkáme čistě elektrického AMG.“

Kam by se budoucnost německé automobilky mohla v příštích letech ubírat, ukazuje vystavený model SLS AMG Electric Drive (fotogalerie níže). 

Elektromobily | Byznys | Mercedes-Benz

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Dalším velkým krokem do elektrické budoucnosti bude ze strany Mercedesu Project One, automobil poháněný 1,6litrovým šestiválcem z Formule 1. Tato hybridní jednotka bude mít výkon přes 1 000 koňských sil a nabídne pohon všech čtyř kol. Ovšem pozor, tohoto automobilu vznikne jen limitovaný počet 200 až 300 kusů a jeho cena se bude pohybovat okolo 64 milionů korun.

Fotogalerie Mercedesu SLS AMG Electric Drive

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků