Mercedes-AMG GT se předvádí na dalším videu. Řidiči se mají na co těšit

Německá odpověď na Jaguar F-Type nebo Porsche 911 by se měla brzy ukázat v celé své kráse. Ještě než se tak stane, vypustil Mercedes do éteru další video, ve kterém naznačuje, že půjde o pro řidiče velmi zajímavé auto schopné nabídnout nevšední zážitky za volantem, stejně jako zajet nadprůměrné časy na okruzích.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Jaguar

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Co se základních informací týká, venku už je toho poměrně dost. Mercedes-AMG GT dorazí ve dvou variantách. Obě dostanou pod kapotu nový přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů. Slabší verze bude naladěná na 338 kW (460 k), výkonnější GT-S disponuje výkonem 375 kW (510 k). Zatímco ve standardu najdeme klasický samosvorný diferenciál, ostřejší esko dostane na zadní nápravu elektronicky řízený diferenciál.

Technika | Sportovní auta | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

GT a GT-S se od sebe budou lišit také použitými pneumatikami. Standardem jsou devatenáctipalcová kola pro obě nápravy. GT-S používá vpředu devatenáctky obuté do širších pneumatik, na zadní nápravě budou dvacetipalcové disky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků