Mercedes-AMG GT R má rekord na Nordschlaife. Záznam z jízdy bere dech!

Naštvaný zelený Mercedes je teď oficiálně nejrychlejší zadokolkou na severní smyčce Nürburgringu.

S časem 7:10,92 je okruhově zaměřený Mercedes o šest desetin sekundy rychlejší než Gumpert Apollo, který se titulem nejrychlejší zadokolky na této trati honosil doposud. Konkurent v podobě Ferrari 488 GTB za Mercedesem zaostal o více než 10 sekund.

Zajímavosti | Formule 1 | Mercedes-Benz | Hybridy

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

GT R mělo obuté pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, které obouvá v sériové výbavě. Řízení se ujal Christian Gebhart z německého Auto Sport magazínu.

K pohonu vůz využívá vyladěný čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Maximální výkon dosahuje 577 koňských sil. Z nuly na sto kilometrů v hodině zrychlí za 3,6 sekund. Od standardního modelu GT či GT S se liší také propracovanější aerodynamikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků