Mercedes-AMG GT dostane nový motor s parametry 510 k a 650 Nm

Mercedes pokračuje v postupném odhalování nového GT. Na nejaktuálnějším videu automobilka prozradila více k motoru, který tato novinka dostane. Jak už se delší dobu spekulovalo, půjde o nový čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec. Jeho maximum činí 510 koní a 650 Nm. Zároveň samozřejmě budou splněny limity normy Euro 6.

Tajné | Video | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT: bonbónek od AMG poprvé v pohybu!

Celý motor váží 209 kilogramů, maximálního výkonu dosahuje při 6250 ot/min. Mercedes použil kromě jiného například technologii Nanoslide. Na stěny válců je tak nanesena ultratenká vrstva nanokrystalů slitiny železa a uhlíku, čímž vznikne v podstatě dokonale hladká plocha a tření se sníží až o 50 %. Stejná věc se už objevila u přeplňovaného dvoulitr, který jsme zkoušeli pod kapotou A 45 AMG.

Video | Sportovní auta | Mercedes-Benz

Poslechněte si, jak bude znít nový Mercedes-AMG GT

Nový osmiválec dostal také dvouhmotový setrvačník, systém Active Engine Mounts vyrovnávající vibrace motoru, dvojici turbodmychadel umístěnou mezi hlavy válců a navíc slibuje Mercedes také zajímavý zvuk. Vypadá to, že se má Jaguar F-Type a jemu podobní na co těšit.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků