Mercedes-AMG GLE 63 Coupé: Dvě verze, osm válců, až 585 koní

Po malé předpremiéře z minulého týdne přichází ostrá verze nového Mercedesu GLE Coupé v celé své kráse. Těšit se můžete na osmiválec o objemu 5,5 litru, dvě výkonové verze, pohon všech kol a až 585 koní.

SUV | Premiéry | Mercedes-Benz | Design

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Tahle novinka dostala opravdu dlouhý název. Celým jménem jde o Mercedes-AMG GLE 63 Coupé 4MATIC, přičemž k dispozici bude také ještě silnější GLE 63 S. V obou případech je pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který nabídne 409 kW (556 k) a 700 Nm, respektive 430 kW (585 k) a 761 Nm v provedení S.

Osmiválec spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol, který upřednostňuje zadní nápravu (40/60). Maximální rychlost je omezena na tradičních 250 km/h, výkonnější S zvládne sprint z nuly na amerických 60 mil za hodinu (96 km/h) v čase 4,2 s.

Testy | SUV | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC: Tohle není crossover  

AMG GLE Coupé dostalo upravený podvozek, rozšířené blatníky, sportovní výfuk a tak dále. V interiéru očekávejte sportovní sedadla, volant s plochou spodní částí nebo upravený přístrojový štít. Standardem pro základní AMG jsou kola o velikosti 21 palců, „esko“ používá disky ještě o palec větší.

Do výbavy se nastěhovaly také systémy typu AMG Ride Control, Active Curve System nebo Sports Direct-Steer. Dokoupit si můžete třeba karbonový kryt motoru, hlasitější výfuk nebo matně černé disky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků