Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec

Verze AMG 43 4Matic je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm.

Na stánku automobilky Mercedes toho bude v New Yorku k vidění poměrně hodně. Představí se zde sportovní verze nové třídy E, omlazený model CLA a ukáže se i sportovní provedení modelu GLC. V jeho případě je tato premiéra o to zajímavější, že vůbec poprvé současná generace dostává pod kapotu šestiválcový motor.

Autosalony | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Sedany | Premiéry

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Až dosud jste si mohli koupit nové GLC pouze se čtyřválcovým benzinovým nebo naftovým motorem, maximálně byl k dispozici hybrid. To se brzy (přesně řečeno v dubnu) změní, protože přichází verze AMG 43 4Matic, která je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm. Je to poprvé, co se divize AMG podívala na automobil spadající mezi kompaktní SUV.

Testy | SUV | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

GLC 43 4Matic umí sprint z nuly na 100 km/h za 4,9 s a maximální rychlost je elektronicky omezená na klasických 250 km/h. Součástí hnacího řetězce je také sportovní devítistupňová převodovka a pohon všech kol rozdělující točivý moment v poměru 31 % / 69 % ve prospěch zadní nápravy.

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic nabídne upravené řízení, vylepšenou zadní nápravu a zvětšené brzdy s kotouči o velikosti 360 mm vpředu a 320 mm vzadu. Novinka dostala rovněž upravený design. Objednat si tento model budete moci od čtvrtého dubna, první auta dorazí na trh v červnu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 183 700 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků