Mercedes-AMG C63 S: 510 koní nestačí? Tak si dopřejte o 102 koní více

Mercedes třídy C je ve svém vrcholném provedení 63 S v podstatě převlečené AMG GT. Přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec vyprodukuje 375 kW (510 k), akceleraci na 100 km/h zvládne už za 4,1 s a maximálně jede 280 km/h. Vám to přijde málo?

Testy | Sportovní auta | Kupé | Mercedes-Benz

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Potom by se vám mohla zamlouvat úprava od německé společnosti Performmaster. Ta totiž dokáže zvednout výkon osmiválcového motoru na poctivých 450 kW (612 k) a točivý moment dokonce až na 840 Nm.

Video | Sportovní auta | Kupé | Mercedes-Benz | Premiéry | Frankfurt 2015

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Takový Mercedes-AMG C63 S umí dosprintovat na stokilometrovou rychlost o tři desetiny sekundy rychleji (3,8 s), akceleraci z nuly na 200 km/h zvládne za 11,4 s (standardní provedení potřebuje 12,7 s) a omezovač se posune o 30 km/h výše, takže se svým kombi můžete jet až 310 km/h. Protože totožný motor používá také kupé AMG GT, mohou si stejnou úpravu logicky dopřát i jeho majitelé.

Tuning | Autosalony | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Sedany

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

A kdyby vám náhodou společnost Performmaster nepřišla jako dostatečně důvěryhodná, pak se můžete obrátit třeba na Brabus. Ten představil podobnou úpravu ve Frankfurtu. Výsledek má výkon 441 kW (600 k) a vrchol točivého momentu 800 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků