McLaren postaví odlehčenou verzi modelu 720S. Bude to znovu Long Tail

Sotva McLaren představil svůj nový supersport 720S, zástupci automobilky již potvrdili, že chystají variantu LT.

Ve Wokingu sice mají starosti se svým týmem F1, který s motory Honda nedosahuje stanovených cílů, ale na silnicích se McLarenu daří. Novinka 720S sklidila na ženevském autosalonu zaslouženou chválu. Inženýři však nezahálí a už tak neuvěřitelně lehký (1 283 kg) a výkonný (710 k) supersport poženou do ještě větších extrémů.

Podle amerického Car and Driver v současné době u McLarenu pracují na variantě Long Tail. Původ názvu hledejme u závodní varianty slavného modelu F1, tehdy nejrychlejšího vozu na světě. 

Sportovní auta | Premiéry | McLaren

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Se zkratkou LT jsme se setkali již u předchozího modelu řady Super Series. Úchvatné 675LT bylo odvozeno z 650S. Jednalo se o vůz schválený pro silniční provoz. Byl však mnohem více orientován na okruhové řádění. "675 LT byl velký úspěch. Značka je teď už známá, takže když s longtailem přijdeme znovu, každý bude vědět, co od něj očekávat," říká šéf automobilky, Mike Flewitt.

Dá se tedy předpokládat, že i v případě novinky budou ve Wokingu pracovat stejně, jako minule. Proti Lamborghini Huracán Performante či připravované hardcore verzi Ferrari 488 rovněž půjde o vůz s výraznější aerodynamikou, nekompromisnějším nastavením podvozku a možná i vyšším výkonem.

Sportovní auta | Premiéry | Ženeva 2017

Divize speciálních operací McLaren umí leccos: Třeba rudo-černý karbon

Novinka 720S možná nebude jediným vozem, který dostane kúru LT. Když byl Flewitt dotázán na takovou variantu v případě Sport Series, jejíž nejsilnější variantou je model 570S, odpověděl následovně: "Myslím si, že lehčí a rychlejší varianta dává smysl i v případě Sport Series. Vážně nad tím v současnosti uvažujeme."

Podívejte se na fotogalerii modelu 720S:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků