McLaren P11: prototyp pokračuje v testech na Nordschleife (spy photos)

Dohady a spekulace dostaly zcela nový impuls, když se špionážním fotografům podařilo zachytit  zhruba před půl rokem první skutečný prototyp připravovaného supersportu od McLarenu s kódovým označením P11. Nyní se přípravy přesunuly kam jinam než na legendární Nordschleife. Tam prakticky ladí své sportovní modely všechny významnější automobilky.

Model má být soupeřem pro Ferrari F430 a jeho produkce má odstartovat začátkem příštího roku. Z fotografií toho moc nezjistíme, vůz stále zůstává pečlivě maskovaný. Co se týká technických parametrů, ty jsou stále na úrovni spekulací - pod kapotou se zřejmě objeví osmiválec od Mercedesu s výkonem cca 550 koní a na zadní kola bude přenášet svůj výkon skrze rychlou sekvenční převodovku. Výsadou vozu má být také velmi nízká hmotnost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Současné testy probíhají na Nordschleife

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
McLaren P11 při testech ve Švédsku počátkem roku

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků