McLaren P1: nový supersport na videu

Automobilka McLaren představí koncem letošního roku nástupce legendárního modelu F1. Zatím se jmenuje P1 a poprvé jsme si jej mohli prohlédnout jako studii na autosalonu v Paříži. McLaren nedávno zveřejnil další obrázky z testování a především první video z okruhu.

Fascinace | Formule 1 | McLaren

McLaren F1: král supersportů

McLaren P1 dostane celou řadu technologií převzatých z monopostů F1. Hmotnost by se měla pohybovat kolem jedné tuny. O pohon se postará uprostřed umístěný dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 3,8 l. Přesný výkon zatím automobilka nezveřejnila. Očekává se, že i díky systému KERS nebude mít daleko k jednomu tisíci koní. Akcelerace z nuly na 100 km/h bude otázkou do tří vteřin.

Do prodeje vstoupí tento poněkud extrémní supersport ještě letos. V plánu je série limitovaná na 500 kusů. Cena podle předběžných informací přesáhne 20 000 000 Kč.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 48 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků