McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren představil ostrou verzi modelu P1 už v létě. Základní fakta tedy jsou známá, stejně jako to, že P1 GTR dostane neskutečně velké zadní křídlo. Automobilka ovšem nově zveřejnila další fotogalerii, do které tentokrát už zahrnula také interiér. A v něm se skrývá pro budoucí majitele jedno drobné překvapení - volant z monopostu F1.

Zajímavosti | Fascinace | Sportovní auta | McLaren | Sport | Ostatní značky

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Konkrétně jde o volant, který byl použit pro speciál z roku 2008. Na volantu řidič najde všechny hlavní ovládací prvky, o kterých navíc McLaren tvrdí, že jsou rozmístěny tak, aby byly i v plném závodním tempu dobře přehledné, tedy i ve chvílích, kdy budete mít kromě jiného helmu na hlavě. Zbytku kabiny vládne karbon a výsledek má připomínat pro změnu speciály ze seriálu DTM.

Fascinace | Hybridy | Sportovní auta | McLaren

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

McLaren P1 GTR bude nabídnut pouze zákazníkům, kteří si koupili základní P1. Těch je dohromady 375. GTR disponuje výkonem 1000 koní, má o osmdesát milimetrů větší rozchod vpředu a nižší světlou výšku. Součástí auta je i systém DRS. Očekává se, že vznikne zhruba třicet automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek