McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren představil ostrou verzi modelu P1 už v létě. Základní fakta tedy jsou známá, stejně jako to, že P1 GTR dostane neskutečně velké zadní křídlo. Automobilka ovšem nově zveřejnila další fotogalerii, do které tentokrát už zahrnula také interiér. A v něm se skrývá pro budoucí majitele jedno drobné překvapení - volant z monopostu F1.

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Sport | McLaren | Ostatní značky

McLaren P1 GTR za 70 milionů nesmí na silnici

Konkrétně jde o volant, který byl použit pro speciál z roku 2008. Na volantu řidič najde všechny hlavní ovládací prvky, o kterých navíc McLaren tvrdí, že jsou rozmístěny tak, aby byly i v plném závodním tempu dobře přehledné, tedy i ve chvílích, kdy budete mít kromě jiného helmu na hlavě. Zbytku kabiny vládne karbon a výsledek má připomínat pro změnu speciály ze seriálu DTM.

Sportovní auta | Fascinace | McLaren | Hybridy

Okruhový McLaren P1 GTR má tisíc koní a brutální zadní křídlo

McLaren P1 GTR bude nabídnut pouze zákazníkům, kteří si koupili základní P1. Těch je dohromady 375. GTR disponuje výkonem 1000 koní, má o osmdesát milimetrů větší rozchod vpředu a nižší světlou výšku. Součástí auta je i systém DRS. Očekává se, že vznikne zhruba třicet automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 64 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků