McLaren MP4-12C v extrémním ladění Wheelsandmore

Ladičská společnost Wheelsandmore není příliš známá, když ale o sobě dá vědět, vždy to stojí zato…

Jak již jméno této firmy naznačuje, Wheelsandmore se specializuje na originální, působivá kola, ale čas od času postaví také speciální „showcar“. Z posledních let stojí za připomenutí třeba stavby Wheelsandmore Mercedes-Benz CLS 55 AMG nebo neméně extrémní Wheelsandmore Audi R8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C z dílen Wheelsandmore

Nyní si ale pánové vyšlápli na opravdový unikát v podobě nového supersportu McLaren MP4-12C, který je svým způsobem brutální již ve svém továrním provedení. Přesto se u Wheelsandmore rozhodli parametry dvojnásobně přeplňovaného vidlicového osmiválce s objemem 3,8 l ještě vylepšit.

McLaren

McLaren MP4-12C: spasitel v detailech

Díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému výfukovému traktu jejich speciál dosahuje výkonu 675 koní (497 kW) a točivého momentu 640 Nm, což jsou o 67 koní (49 kW) a 40 Nm lepší hodnoty než v sériové verzi. Pokud by vám to náhodou nebylo dost, u Wheelsandmore údajně pracují také na verzi s výkonem přesahujícím 811 koní (597 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Wheelsandmore snížili světlou výšku vozu o 25 mm

Zvenčí se novinka vyznačuje bílým lakováním, matově černým podélným pruhem sahajícím přes obě kapoty a střechu, o 25 mm sníženou světlou výškou a samozřejmě také specifickými ráfky. Vpředu mají průměr 20 a vzadu 21 palců a obouvají pneumatiky Continental Sport Contact 5P.


Klepněte pro větší obrázek
Upravený McLaren MP4-12C vypadá působivě i při pohledu z profilu
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků