McLaren MP4-12C v extrémním ladění Wheelsandmore

Ladičská společnost Wheelsandmore není příliš známá, když ale o sobě dá vědět, vždy to stojí zato…

Jak již jméno této firmy naznačuje, Wheelsandmore se specializuje na originální, působivá kola, ale čas od času postaví také speciální „showcar“. Z posledních let stojí za připomenutí třeba stavby Wheelsandmore Mercedes-Benz CLS 55 AMG nebo neméně extrémní Wheelsandmore Audi R8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C z dílen Wheelsandmore

Nyní si ale pánové vyšlápli na opravdový unikát v podobě nového supersportu McLaren MP4-12C, který je svým způsobem brutální již ve svém továrním provedení. Přesto se u Wheelsandmore rozhodli parametry dvojnásobně přeplňovaného vidlicového osmiválce s objemem 3,8 l ještě vylepšit.

McLaren

McLaren MP4-12C: spasitel v detailech

Díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému výfukovému traktu jejich speciál dosahuje výkonu 675 koní (497 kW) a točivého momentu 640 Nm, což jsou o 67 koní (49 kW) a 40 Nm lepší hodnoty než v sériové verzi. Pokud by vám to náhodou nebylo dost, u Wheelsandmore údajně pracují také na verzi s výkonem přesahujícím 811 koní (597 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Wheelsandmore snížili světlou výšku vozu o 25 mm

Zvenčí se novinka vyznačuje bílým lakováním, matově černým podélným pruhem sahajícím přes obě kapoty a střechu, o 25 mm sníženou světlou výškou a samozřejmě také specifickými ráfky. Vpředu mají průměr 20 a vzadu 21 palců a obouvají pneumatiky Continental Sport Contact 5P.


Klepněte pro větší obrázek
Upravený McLaren MP4-12C vypadá působivě i při pohledu z profilu
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 15 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků