McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Automobilka McLaren oznámila, že těsně před předáním prvních vozů MP4-12C jejich majitelům na nich provede dílčí modifikace.

Model McLaren MP4-12C vloni vrátil legendární značku závodních a sportovních vozů, nesoucí jméno legendárního, v roce 1970 tragicky zesnulého závodníka, do té nejvyšší společnosti, kterou před několika lety opustil slavný třímístný supersport McLaren F1, veřejnosti představený v roce 1992. Podle všeho to vypadá, že nový McLaren MP4-12C je skutečně prvotřídním strojem, třeba v seriálu Top Gear zajel na jejich zkušební trati druhý nejlepší čas v historii, ale to podle všeho nestačí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C

Řada řidičů model MP4-12C označuje jako horší než Ferrari 458 Italia, ačkoli však jistě není slabší ani pomalejší, stížnosti putují k nedostatku svérázu a charakteru. McLaren je zkrátka jaksi sterilní, což se nyní jeho autoři rozhodli řešit. A k modifikacím sáhli takřka za pět minut dvanáct, neboť dodávky prvních vozů jejich zákazníkům mají začít již během několika dní, přesněji již tento týden. Mluvčí McLarenu v rozhovoru pro britský magazín Autocar prozradil, že mají změny směřovat především k lepší odezvě na sešlápnutí plynového pedálu a „masitějšímu“ naladění výfuku.

Konstruktéři vyměnili klapku ve výfuku, ale změna má být patrná pouze v režimu Track. Mluvší McLarenu k tomu uvedl: „Jde o detaily. Změny pocítíte pouze při rychlé jízdě na plný plyn, výkonových parametrů se nikterak nedotknou, ale vedou k nárůstu emočních prožitků během jízdy v tempu.“ Z blamáže se McLaren pokouší vykroutit s tím, že jde o plánované změny, jejichž zavedení do výroby bylo jen uspíšeno.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek