McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Automobilka McLaren oznámila, že těsně před předáním prvních vozů MP4-12C jejich majitelům na nich provede dílčí modifikace.

Model McLaren MP4-12C vloni vrátil legendární značku závodních a sportovních vozů, nesoucí jméno legendárního, v roce 1970 tragicky zesnulého závodníka, do té nejvyšší společnosti, kterou před několika lety opustil slavný třímístný supersport McLaren F1, veřejnosti představený v roce 1992. Podle všeho to vypadá, že nový McLaren MP4-12C je skutečně prvotřídním strojem, třeba v seriálu Top Gear zajel na jejich zkušební trati druhý nejlepší čas v historii, ale to podle všeho nestačí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C

Řada řidičů model MP4-12C označuje jako horší než Ferrari 458 Italia, ačkoli však jistě není slabší ani pomalejší, stížnosti putují k nedostatku svérázu a charakteru. McLaren je zkrátka jaksi sterilní, což se nyní jeho autoři rozhodli řešit. A k modifikacím sáhli takřka za pět minut dvanáct, neboť dodávky prvních vozů jejich zákazníkům mají začít již během několika dní, přesněji již tento týden. Mluvčí McLarenu v rozhovoru pro britský magazín Autocar prozradil, že mají změny směřovat především k lepší odezvě na sešlápnutí plynového pedálu a „masitějšímu“ naladění výfuku.

Konstruktéři vyměnili klapku ve výfuku, ale změna má být patrná pouze v režimu Track. Mluvší McLarenu k tomu uvedl: „Jde o detaily. Změny pocítíte pouze při rychlé jízdě na plný plyn, výkonových parametrů se nikterak nedotknou, ale vedou k nárůstu emočních prožitků během jízdy v tempu.“ Z blamáže se McLaren pokouší vykroutit s tím, že jde o plánované změny, jejichž zavedení do výroby bylo jen uspíšeno.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků