"Unikátní je i systém hydraulického odpružení s centrálním zásobníkem a hydraulickým válcem na každém kole. Podle Michaela Röcka „to auto miluje zatáčky, téměř se v nich nenaklání“. Lze měnit tuhost odpružení pro normální, sportovní a závodní jízdu."To jako má oblíbená Xantia Activa? Nebo co si pod tímto mám představit? Nejblíže je snad opravdu Citroën ?..
Napada me min 10 aut, kterebych si koupil radsi nez tohoto Larena...Pocinaje GTR, pres 997turbo, 456, atd.... nakonec bych se stejne vratil na zacatek, koupil to Japko a zbytek propr.cal...B-]
Jsem to MP4-12C asi před měsícem ohlížel. V USA ze z toho taková věda nedělá a je to normání sporťák, něco jak Ferrari. Celkově je to parádní, aj to mají docela doladěné, ty jízdní vlastnosti atd. Ale ten kokpit zejména středový panel se mi až tak nelíbil a čekal jsem že to bude o něco silnější. Tady se z toho dělá moc hogo-fogo, ale jako proč ne, taky se mi celkem líbí.
A je to rychlejší než Hayabusa? ;-)
Rychlejsi je urcite, maximalne tak akceleraci na prvnich 100km/h zvladne Hayabusa rychleji, pak uz bych na ni rozhodne nesazel;)
No pokial viem tak hayabusa ma z 0-200 za 7,3s, takze predsa len by usla :-) No aj tak je ten McLaren pekelne rychly a skvely na trati
Jste si jistý, že ten velký budík uprostřed palubky je opravdu tachometr? :)))))))))
"Přístrojové desce dominuje obrovský budík otáčkoměru s tachometrem. "
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.