McLaren MP4-12C s dalšími dílčími úpravami

Pro nadcházející modelový rok přichází model McLaren MP4-12C s dalšími vylepšeními. A to teprve necelý rok po zahájení prodejů.

Nový McLaren MP4-12C je zcela právem označován za spasitele automobilky McLaren a patří mezi nejlepší supersportovní automobily současnosti. Zahájení jeho výroby však provázely drobné obtíže, takže model MP4-12C se dočkal posledních úprav ještě těsně před předáním prvních vozů jejich zákazníkům koncem loňského července.

McLaren

McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Úpravy mají za cíl zlepšit dynamické vlastnosti vozů, jakož i jejich ovladatelnost a praktické využití. Osmiválcová pohonná jednotka (M838T) s přeplňováním dvěmi turbodmychadly a objemem 3,8 l dostala nový program řídicí jednotky, díky kterému dosahuje nejvyššího výkonu 625 koní (460 kW), což je o 25 koní více než dosud.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C se dočkal prvního faceliftu již po prvních měsících výroby

Průměrná spotřeba paliva zůstala zachována na hladině 11,7 l/100 km a emise CO2 dosahují hmotnosti 279 g/km. Nový program řízení pohonné jednotky se však ve spolupráci s upravenou sedmistupňovou převodovkou DSG podílí nejen na zrychlených odezvách plynového pedálu a měkčích změnách převodů, ale také na nepatrně zlepšených jízdních výkonech.

Tuning | Zajímavosti | Design | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Premiéry | McLaren

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Zatímco z klidu na 100 km/h McLaren MP4-12C i po modifikacích zrychlí stále za 3,1 s, rychlosti 200 km/h dosáhne za 8,8 s a hranice 300 km/h za 36,5 s, a to znamená zlepšení o 0,1 potažmo 1,0 s. Soustava ISG upravující akustický projev pohonné jednotky od této chvíle umožňuje třístupňovou regulaci napříč přednastavenými jízdními režimy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě jiných se změnila také barevná schémata interiéru a design litých kol

Ale dílčích modifikací na modernizovaném McLarenu MP4-12C najdeme více. Kromě upravených barevných schémat povrchu karoserie i jejího interiéru a nových litých ráfků jde především o méně viditelné, ovšem o to příjemnější prvky. Řeč je především o nové klimatizaci, otevírání dveří konvenčním tlačítkem namísto občas stávkujících dotykových senzorů a možnosti zvyšovat v rychlostech do 60 km/h světlou výšku o 40 mm vpředu a o 25 mm vzadu kvůli pohodlnějšímu překonávání retardérů a dalších nerovností vozovky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků