McLaren MP4-12C s dalšími dílčími úpravami

Pro nadcházející modelový rok přichází model McLaren MP4-12C s dalšími vylepšeními. A to teprve necelý rok po zahájení prodejů.

Nový McLaren MP4-12C je zcela právem označován za spasitele automobilky McLaren a patří mezi nejlepší supersportovní automobily současnosti. Zahájení jeho výroby však provázely drobné obtíže, takže model MP4-12C se dočkal posledních úprav ještě těsně před předáním prvních vozů jejich zákazníkům koncem loňského července.

McLaren

McLaren MP4-12C: úpravy na poslední chvíli

Úpravy mají za cíl zlepšit dynamické vlastnosti vozů, jakož i jejich ovladatelnost a praktické využití. Osmiválcová pohonná jednotka (M838T) s přeplňováním dvěmi turbodmychadly a objemem 3,8 l dostala nový program řídicí jednotky, díky kterému dosahuje nejvyššího výkonu 625 koní (460 kW), což je o 25 koní více než dosud.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C se dočkal prvního faceliftu již po prvních měsících výroby

Průměrná spotřeba paliva zůstala zachována na hladině 11,7 l/100 km a emise CO2 dosahují hmotnosti 279 g/km. Nový program řízení pohonné jednotky se však ve spolupráci s upravenou sedmistupňovou převodovkou DSG podílí nejen na zrychlených odezvách plynového pedálu a měkčích změnách převodů, ale také na nepatrně zlepšených jízdních výkonech.

Tuning | Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Premiéry | McLaren | Design

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Zatímco z klidu na 100 km/h McLaren MP4-12C i po modifikacích zrychlí stále za 3,1 s, rychlosti 200 km/h dosáhne za 8,8 s a hranice 300 km/h za 36,5 s, a to znamená zlepšení o 0,1 potažmo 1,0 s. Soustava ISG upravující akustický projev pohonné jednotky od této chvíle umožňuje třístupňovou regulaci napříč přednastavenými jízdními režimy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě jiných se změnila také barevná schémata interiéru a design litých kol

Ale dílčích modifikací na modernizovaném McLarenu MP4-12C najdeme více. Kromě upravených barevných schémat povrchu karoserie i jejího interiéru a nových litých ráfků jde především o méně viditelné, ovšem o to příjemnější prvky. Řeč je především o nové klimatizaci, otevírání dveří konvenčním tlačítkem namísto občas stávkujících dotykových senzorů a možnosti zvyšovat v rychlostech do 60 km/h světlou výšku o 40 mm vpředu a o 25 mm vzadu kvůli pohodlnějšímu překonávání retardérů a dalších nerovností vozovky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků