McLaren MP4-12C jde na dračku, jeho produkce je vyprodaná na roky dopředu

McLaren sice uvádí nový silniční model na trh asi tak jednou za dvacel let, ale když už tak učiní, stojí to za to. Jeho poslední přírůstek je toho nejlepším důkazem - model MP4-12C se sice jmenuje tak nešťastně, že si jeho označení pamatují jen ti největší nadšenci, těch je ale nejméně 2 700. Přesně tolik se zatím McLarenu sešlo předobjednávek tohoto vozu, aniž by s ním kdokoli jel, tedy krom pár vyvolených.

Nebylo pochyb o tom, že MP4-12C s 608 koňmi výkonu a zrychlením na stovku za 3,8 sekundy bude horkým zbožím, ale že až takto, s tím zřejmě nepočítal ani samotný McLaren. Firma totiž plánuje vyrábět pouhých 1 000 těchto vozů ročně a to by v případě potvrzení poptávky všech současných vážných zájemců znamenalo téměř tříletou nedostupnost tohoto modelu.

Uvidíme, zda McLaren své plány nakonec nepřehodnotí. Tedy pokud svůj zájem nepřehodnotí současní zájemci...

Tip: Přečtěte si naše podrobné představení McLarenu MP4-12C.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Z McLarenu MP4-12C se pomalu stává „podpultovka”, běžně jej zřejmě koupit brzy nepůjde

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků