McLaren MP4-12C jako Hamann memoR

Je zde další příklad toho, že i ten nejextrémnější vůz lze dále vylepšit. A to alespoň z prvního pohledu, neboť na mechanických skupinách zůstává všechno při starém.

Společnost Hamann, zachovávající odkaz svého před rokem zesnulého zakladatele Richarda Hamanna, se v poslední době soustředí především na propracované modifikace různých drahých automobilů, přičemž razantní zlepšování jízdních vlastností a výkonů stojí zpravidla na okraji jejího zájmu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C jako memoR od Hamannu

Je třeba především prodávat, takže si z poslední doby vzpomeneme spíše na stavby vycházející z běžných, byť velmi drahých modelů, ať již jde o velké SUV Range Rover 5.0 V8 nebo dvoudveřový kabriolet BMW 650i Cabriolet. Čas od času se ale u Hamannu zaměří také na vyložený supersport.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
memoR vyniká zvláště specifickými povrchovými panely

Před více než rokem jsme vám proto mohli představit speciál Lamborghini Gallardo LP560-4 coby Hamann Victory II a nyní vám přinášíme nové podrobnosti ke stavbě Hamann memoR. Ta vychází z modelu McLaren MP4-12C a veřejnosti se prvně představila na letošním autosalonu v Ženevě.

McLaren

McLaren MP4-12C: spasitel v detailech

Ačkoli jsme věřili ve sliby představitelů Hamannu, žádné detaily k technice jsme se nedozvěděli, takže se i nadále musíme spokojit s tvrzením, že výkon standardního vidlicového osmiválce M838T s objemem 3,8 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel zůstane zachován na hranici 600 koní (441 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V detailech teprve vynikají modifikace Hamannu

V případě stavby Hamann memoR jde tedy především o vzhled, resp. docela rozsáhle upravenou sestavu povrchových panelů karoserie. Při prvním pohledu na přední část vozu stojí za zmínku především nový přední nárazník s vestavěnými vodorovnými pásy LED a členitější kapota s ventilačními otvory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nárazník s velkými ventilačními otvory, záď s trojicí koncovek výfuků a jedenadvacetipalcvé ráfky: to je Hamann memoR

Ještě citelněji byla přepracována záď vozu. Ta dostala především větší přítlačné křídlo, výraznější difuzor pod nárazníkem a trojici koncovek výfuků ústících poměrně vysoko mezi zadními svítilnami (u standardního MP4-12C jsou koncovky jen dvě). Celkový dojem dotváří černé lakování karoserie s rudými podélnými pásy a doplňky.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků