McLaren MP4-12C: další detaily jsou venku, vůz má vlastní webové stránky

Nový McLaren pro silniční provoz, to je kouzelná formule pro každého, kdo si vzpomene na neuvěřitelný, třímístný stroj McLaren F1, jenž v devadesátých letech bořil všechny konvence. Výzkum a vývoj vedoucí ke vzniku jakéhokoli nového vozu je úzkostlivě držen pod pokličkou, pokud jde o stroj McLaren MP4-12C, platí to dvojnásob.

Nicméně dostatek podrobností o něm již známe (představili jsme vám jej na tomto místě) a nový model vyrazil na svoji plíživou cestu k prvním zákazníkům, nyní proto již neexistuje mnoho důvodů pro další spiklenectví. Automobilka McLaren proto spouští zvláštní internetové stránky, jež odhalují novinku do posledního detailu a vy se na ni dostanete na tomto místě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Automobilka McLaren na zmíněných stránkách předvádí svůj model MP4-12C rozmontovaný takřka do každého dílu, což nám odhaluje strukturu deformačních zón či jednotlivých dílů zavěšení kol a nabízí pohled do tohoto stroje opravdu zevnitř. Je to opravdu nevšední pohled na „nahý“ automobil. Kliknete-li na konkrétní mechanickou skupinu, ostatní části s daným objektem nesouvisející pohasnou.

Kromě škály statických snímků a videonahrávky z konstruktérské perspektivy jistě oceníte celkovou interaktivní strukturu celých stránek. Ta vám dává možnost proniknout do detailů celé stavby vozu MP4, což ocení nejen budoucí zákazníci značky, ale též všichni zájemci o design supersportovních automobilů.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pro zákazníky McLaren Automotive po celém světě je takřka životně důležité poznávat jedinečné prvky vozu MP4-12C a pochopit, proč jej označujeme za stroj, jenž stanoví nová měřítka výkonnosti a hospodárnosti na trhu se supersportovními automobily,“ tvrdí Lianne Daly, šéfka marketingu McLaren Automotive. „Do chvíle, kdy se vůz na počátku roku 2011 objeví v prodejnách, bude tato internetová stránka jediným veřejnosti dostupným zdrojem oficiálních informací vztahujících se k našim vysokovýkonným supersportovním automobilům.“ Na studium stránek tak máme poměrně dost času...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků