McLaren MP4-12C: další detaily jsou venku, vůz má vlastní webové stránky

Nový McLaren pro silniční provoz, to je kouzelná formule pro každého, kdo si vzpomene na neuvěřitelný, třímístný stroj McLaren F1, jenž v devadesátých letech bořil všechny konvence. Výzkum a vývoj vedoucí ke vzniku jakéhokoli nového vozu je úzkostlivě držen pod pokličkou, pokud jde o stroj McLaren MP4-12C, platí to dvojnásob.

Nicméně dostatek podrobností o něm již známe (představili jsme vám jej na tomto místě) a nový model vyrazil na svoji plíživou cestu k prvním zákazníkům, nyní proto již neexistuje mnoho důvodů pro další spiklenectví. Automobilka McLaren proto spouští zvláštní internetové stránky, jež odhalují novinku do posledního detailu a vy se na ni dostanete na tomto místě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Automobilka McLaren na zmíněných stránkách předvádí svůj model MP4-12C rozmontovaný takřka do každého dílu, což nám odhaluje strukturu deformačních zón či jednotlivých dílů zavěšení kol a nabízí pohled do tohoto stroje opravdu zevnitř. Je to opravdu nevšední pohled na „nahý“ automobil. Kliknete-li na konkrétní mechanickou skupinu, ostatní části s daným objektem nesouvisející pohasnou.

Kromě škály statických snímků a videonahrávky z konstruktérské perspektivy jistě oceníte celkovou interaktivní strukturu celých stránek. Ta vám dává možnost proniknout do detailů celé stavby vozu MP4, což ocení nejen budoucí zákazníci značky, ale též všichni zájemci o design supersportovních automobilů.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

„Pro zákazníky McLaren Automotive po celém světě je takřka životně důležité poznávat jedinečné prvky vozu MP4-12C a pochopit, proč jej označujeme za stroj, jenž stanoví nová měřítka výkonnosti a hospodárnosti na trhu se supersportovními automobily,“ tvrdí Lianne Daly, šéfka marketingu McLaren Automotive. „Do chvíle, kdy se vůz na počátku roku 2011 objeví v prodejnách, bude tato internetová stránka jediným veřejnosti dostupným zdrojem oficiálních informací vztahujících se k našim vysokovýkonným supersportovním automobilům.“ Na studium stránek tak máme poměrně dost času...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
McLaren MP4-12C
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků