McLaren, Lotus, Force India, Williams a Ferrari: monoposty pro rok 2014

Nová sezóna seriálu F1 přinese mnoho technických změn v čele se zcela novými motory. A protože se její začátek nezadržitelně blíží, začínají se objevovat první fotografie (oficiální i neoficiální), na kterých si můžeme prohlédnout, s čím budou jezdci závodit. Všechny novinky mají na první pohled jedno společné - přední část je skloněna k zemi, jak to vyžadují nová pravidla.

Video | Sport | Honda

Honda představuje zvuk své jedna-šestky pro F1

Oficiálně už svou novou zbraň představil tým McLaren. Nový vůz s označení MP4-29 odhalila dvojice Jenson Button a Kevin Magnussen. Pro nadcházející sezónu bylo nutné reagovat na řadu různých předpisů, což byl pro celý tým údajně celkem problém. Vzhledem k počtu novinek se počítá ještě s řadou průběžných úprav.

Video | Sport

Tohle video o Formuli 1 stojí za vidění, i když vás F1 vůbec nezajímá

Ferrari svůj nový monopost představí v sobotu, už teď je ale jasné, že ponese označení F14 T. Název vybrali fanoušci. Na světě už je první neoficiální snímek naznačující podobu italské novinky. Pokud se ukáže, že se skutečně díváme na finální automobil, nelze než konstatovat, že vypadá podstatně lépe než speciál McLaren.

Formule 1 | Pneumatiky | Sport

Williams pro rok 2006 zvolil motory Cosworth a pneu Bridgestone

Do představování se zapojil také Williams. Ten vypustil do světa první počítačové obrázky monopostu FW36. Stejně jako McLaren sáhli u této stáje taktéž k hodně výraznému „nosu“. Stranou nezůstal ani tým Force India, který zveřejnil první a zatím jediný obrázek automobilu VJM07. A nakonec se svou „troškou“ do mlýna přispěchal i Lotus se speciálem E22. První snímek vypustil do světa prostřednictvím Twitteru.

Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Honda CR-V 1.597
Rok výroby: 2013
Stav: 77 574 km
Cena: 380 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2008
Stav: 119 041 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků