McLaren 720S: Nástupce 650S ukazuje karbonový monokok druhé generace

Nový zástupce Super Series od McLarenu se představí na březnovém ženevském autosalonu. Britové zatím ukazují vylepšenou konstrukci novinky.

McLaren se u nové generace své druhé nejvýkonnější řady soustředí především na snížení hmotnosti. Podle automobilky má pohotovostní hmotnost novinky s kódovým označením P14 dosahovat pouhých 1 283 kilogramů. Díky druhé generaci karbonového monokoku, jímž disponují všechny moderní McLareny, se inženýrům podařilo ušetřit 18 kg oproti předchůdci.

Tuning | Zajímavosti | McLaren

McLaren představuje nové prvky MSO. Tovární tuning vypadá skvěle

Zástupci britského výrobce hovoří o nejlehčím autě ve třídě. Díky nové konstrukci se má snížit těžiště, což by dále zlepšilo ovladatelnost supersportu. Vylepšený monokok má také svou praktickou stránku. I přes vyšší tuhost umožňuje snazší nastupování díky většímu otvoru dveří. Kabina navíc bude o něco širší.

Zajímavosti | Byznys | McLaren

McLaren slaví jubileum, postavil už deset tisíc automobilů

Změny se odehrají také pod kapotou. Posílený čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly má disponovat výkonem 720 koní - odtud očekávané jméno 720S. Na okruhu má být novinka stejně rychlá jako doposud jediný zástupce Super Sport Series - extrémní model P1. K tomu má 720S pomoci režim Track, který podobně jako u P1 maximálně sníží světlou výšku a trvale vysune zadní spoiler.

Nový McLaren se oficiálně představí 7. března na autosalonu v Ženevě. V rámci Super Series doposud vznikly tři modely MP4-12C, 650S a 675LT, které najdete níže v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků