McLaren 650S jako ramenatý závodník

McLaren Automotive má sice ve své produkci několik okruhových verzí svých supersportů, ale jejich silniční provedení jsou dost často kritizována pro příliš uhlazený design. Liberty Walk z Japonská nabízí řešení v podobě svých úprav karoserie.

Pro McLaren 650S mají u Liberty Walk připravenu sadu karosářských dílů, s jejíž pomocí lze dosáhnout vzhledu závodního speciálu pro vytrvalostní závody. Relativně běžný splitter na přídi, nástavce prahů a difuzor pod zádí totiž doplňují extrémně široké blatníky a masivní zadní spoiler.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
McLaren 650S od Liberty Walk vypadá jako z počítačové hry, otázkou však zůstává, jestli novými díly neutrpěly jízdní vlastnosti.

Liberty Walk navíc své karosářské komponenty dodává ve dvou provedeních. První je vyrobeno ze skelnými vlákny vyztužených polymerů (FRP) a druhé je z uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP). Tomu odpovídají rozdíly v cenách, kdy se u prvního pohybují okolo 800.000 Kč za celou sadu, zatímco u druhého kolem 900.000 Kč a za zadní křídlo se připlácí dalších 100.000 Kč.

Japonský úpravce je připraven vedle proměny karoserie pomoci i se snížením světlé výšky a výběrem vhodné sady nových kol, ale v případě motoru nechává vše v původním stavu. Přeplňovaný osmiválec o objemu 3,8 litru tak i nadále disponuje výkonem 478 kW (650 k).

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků