Mazzanti Evantra na prvním jízdním videu: 700 koní v akci

Italská společnost Mazzanti Automobili představuje sériové provedení svého nového supersportovního modelu Evantra.
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie

Společnost Faralli & Mazzanti, od roku 2011 přejmenovaná na Mazzanti Automobili, byla založena v roce 2002 a nesla jméno svých zakladatelů Waltera Faralliho a Luca Mazzantiho. Tato italská firma se etablovala především jako restaurátorská dílna, ovšem zákazníkům nabízí také v malých sériích stavěné vozy vlastní konstrukce (např. Faralli & Mazzanti Vulca). Horkou novinkou se nyní stává model Evantra s uzavřenou karoserií.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazzanti Evantra svým vzhledem za očekávanými jízdními výkony nezaostává...

Tento vůz je ve vývoji již od roku 2010 a původně měl být opatřen před zadní nápravou usazeným plochým šestiválcem 3,5 l s výkonem 403 koní (296 kW) v atmosférické a 603 koní (444 kW) v přeplňované verzi. Nyní značka Mazzanti Automobili představuje konečné provedení modelu Evantra, jenž se nakonec dočkal zástavby osmiválce 7,0 l s výkonem 701 koní (516 kW) při 6 600 ot./min. Točivý moment vrcholí hodnotou 848 Nm při 4 500 ot./min.

Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Na motor navazuje šestistupňová samočinná převodovka Silatronic a Evantra údajně zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,2 s a dosáhne rychlosti přes 350 km/h. Náběh výroby byl poněkud opožděn, začít se mělo původně už v polovině roku 2012.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogalerie
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků