Mazda6 s pohonem všech kol stojí od 804 900 korun

18 komentářů

jehoVista
27. ledna • 17:40

"zvedne spotřebu paliva a emise CO2"
Za co paneboze, za co? Snad kazdy vi, ze emise CO2 jsou primo umerne spotrebe a hlavne je to vsem uplne u pr****. Zcela zbytecny udaj. To je jako napsat "cena se zvysi a zaplatite vic".

Jan
27. ledna • 16:48

Není to nějaký drahý?;-)

jehovista
27. ledna • 22:58

Drahy vzhledem k cemu? Kdybych chtel tolik penez utratit za auto, tak by to pro me byl kandidat.

Vana666
27. ledna • 16:57

Ještě horší je že ta čtyřkolka nějak moc zvedá váhu

Pepis
27. ledna • 23:31

Kuchyňskou váhu?

Vana666
28. ledna • 0:23

Ne, váhu auta. A ta váha je lidové pojmenování hmotnosti. Stačí ?

Temp
27. ledna • 17:43

To je snad samozřejmé. To platí pro každé vozidlo.

Vana666
27. ledna • 20:11

Čtyřkolka samozřejmě zvedá váhu u každého auta, ale sto kilo navíc je hodně. Konkurence tohle umí líp

Anonym
27. ledna • 21:46

A proto je třeba i takový Golf 1.6 tdi 4motion těžší o 115 kg než předokolka se stejným motorem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
27. ledna • 22:21

A třeba u Audi A4 dělá ten rozdíl jen 80 kg. A to má fulltime pohon !

Jakub
28. ledna • 9:53

Audi A4 od generace z roku +-2005 nemá quattro s torsenem ale haldex :-/

Toper
28. ledna • 10:14

A4 má vždy torsen. A to i ta z roku 2005. Jestli chceš, napíšu ti sem jeho objednací číslo z katalogu, kde je uveden jako "diferenciál šnekový samosvorný pro pohon všech kol". ;-)

Vana666
28. ledna • 11:04

Toper: Není v novějších modelech ten korunový diferenciál ?

Vana666
28. ledna • 10:09

Žádné Audi A4 nikdy Haldex nemělo a doufám ani mít nebude

Anonym
27. ledna • 23:33

80 nebo 100 kg, to je fakt rozdíl. To bych navždy zanevřel na japonské značky. S vámi diskutovat je utrpení, uznáte jen argument, který se vám hodí, vy jiný výrobče. Například Opel Insignia ve verzi 120 kw je taky o 100 kg těžší než předokolka. Abych to uzavřel, 100 kg rozdíl je normální, najdete modely, kde je rozdíl menší, ale stejně tak jsou auta, kde je rozdíl větší. A nakonec, Mazda 6 ve verzi s pohonem všech kol je stejně o 140 kg lehčí než Audi A4 Quattro.

Vana666
28. ledna • 0:18

Máš pravdu, koukal jsem i na jiné auta a opravdu to navýšení váhy připojovacích čtyřkolek jde dnes běžně i přes 100kg., což jsem fakt nečekal. Zmíněný koncernový fulltime pohon je lehčí, třeba u mého starého auta dělá ten nárůst váhy pouhých 75 kg za dost dobře fungující poctivou techniku. Takže mám pocit že konstruktéři dnes tuhle oblast tak trochu nezvládají

PepaJ
30. ledna • 15:24

Ona ta vaha ma take hodne spolecneho se spolehlivosti..tech 15-20kg rozdilu se lehce ztrati a nebude nikde poznat!

yndezit
28. ledna • 8:24

Stejně je otázka, jaký je ten rozdíl pak v reálu, kolik by ukázala váha. Aby to nebylo jak s těma spotřebama.

Doporučujeme

Články odjinud