Mazda2 už je venku také oficiálně. Podívejte se na fotky

10 komentářů

PoliceCollector
17. července • 21:20

Moc pěkné, i když takhle vyšperkovaná bude určitě stát nemálo peněz.

Ondrej
18. července • 0:27

Problem je, ze bude stat malo i v zakladu :-( Ale oproti MPI a TSI hnusu se nakonec vyplati tech 10 % priplatit :-D

Tom
19. července • 8:04

Zcela uprimne, z ciste uzivatelskeho hlediska ridice, ktery auto provozuje ke standardnimu uzivani, je TSI mnohonasobne prijemnejsi nez atmosfera. Moje zkusenost s M6 s dvoulitrovou atmosferou skyactive je teda fakt tragicka. Kdybych byl ve fazi vyberu vozu s benzinovym motorem, tak teda rozhodne ne tuhle atmosferickou linou mrchu. Jestli je jediny problem turbomotoru v tom, ze nevydrzi dvacet let, pak jim to rad odpustim a budu si ty ctyri/pet let uzivat krasnou jizdu, nez se dvacet roku trapit s Mazdou v atmosfere...

Ondřej
20. července • 8:27

Asi jezdíte celý život s TSI, takže nejste zvyklý pořádně přišláplout plyn, abyste si roztočil motor aspoň za 4 tisíce otáček a objevil tak v atmo mazdě radost ze života ;-)

Tom
20. července • 17:48

Bylo by super, kdybych byl tak mlad, ze bych mohl cely zivot jezdit s TSI... :-D Jsem odchovany atmosferou v benzinu a dodnes vzpominam na svou prvni Sierru 2,0MPI 85kW, ktera i se zadopohonem hrabala se zminenym vykonem na kazde krizovatce. Jenze to byly casy lehkych aut nesvazanych ekoteroristickym fanatismem. Za dnesnich podminek, kdy auta vazi o tretinu vic a dusi je spousta kravin, uz nema atmosfera misto. Turbo je turbo... Uz v dobach mych ridicskych zacatku bylo na silnicich k videni Uno 1,4 Turbo ie a uz tehda to byl klenot... Takze M6 Skyactiv asi fajn pro nostalgicke vzpominky u vecerniho opekani spekacku, ale jinak je to traged, lenochod... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
cudzinec11
9. srpna • 17:48

Zvlastny postoj:
Podrad a vytoc motor a zrychlenia budes mat az az, ak chces u atmosfery zrychlit zo 70-tky na 6., tak vela stastia a trpezlivosti
- turbo by mala byt posledna moznost, ako zvysit vykon, ked vsetky ine dojdu, inak iba vela zerie a zvysuje poruchovost... Dvojliter V4 s turbom namiesto sestvalca este nejak pochopim, ale tieto mini-motorceky 1.2 TSI a coskoro oturbene trojvalceky 1.0 TSI v octavii je podla mna uchylnost...

Michal
17. července • 21:13

Nová dvojka vypadá hezky, ale podle mě je aktuálně vůbec nejkrásnějším autem na trhu Mazda 6. V kombinaci se skvělým atmosférickým benzínem je naprosto bezkonkurenční.

Tom
19. července • 7:56

No ten atmosferickej benzin je tedy zrovna absolutni tragedie... Pusobi to tupe jako 1,6-tka, uz dlouho jsem neridil tak line auto. M6 jinak celkem prima auto, ale chlubit se touhle linou mrchou? Zatim je to pouzitelny jedine v dieselu.

Ondrej
18. července • 0:26

Mi prijde nejkrasnejsi auto na soucasnem trhu ceckovy Mercedes. U mazdy se mi libi akorat ty "obycejne" atmo benzinaky :-) Konecne zase auto, kteremu drive zrezavi kastle a rozpadne se driv nez motor. Tak za 20 let.

Shimi
17. července • 20:57

Nový designový směr Mazdy se mi líbí nejvíc právě na Mazdě2, tak nějak to všechno krásně ladí. Další dobrou zprávou jsou čtyřválcové atmosférické motory. Kdyby ještě udělali nějakou výkonnější verzi, tak bych uvažoval o koupi. Bylo by to malý, bylo by to lehký a bylo by to rychlý, přesně pro moje potřeby.

Doporučujeme

Články odjinud