Mazda v USA svolává desetitisíce vozů. Sedačky při brzdění nedrží

Servisní zástupci Mazdy svolávají v zámoří téměř 174 tisíc aut kvůli nebezpečným sedačkám. Úhel sezení se totiž může při brzdění náhle změnit.

Ve Spojených státech se problém japonské automobilky týká 173 859 aut. Konkrétně jde o Mazdy 2 vyrobené v roce 2011 a vozy Mazda 3 a Mazdaspeed 3 z let 2010-2011.

Premiéry | Mazda

Facelift Mazdy 3 pod drobnohledem: Přehled cen, motorizací a výbav

Sám výrobce uvádí, že prvek pro nastavování sklonu opěradla může být poškozený. To znamená, že při brzdění se může řidičova poloha za volantem nebezpečně a náhle změnit. Mazda dále upozornila, že problém může avizovat i abnormální hluk a drnčení ze spodní části sedačky.

Sportovní auta | Kabriolety | Mazda | První svezení

Střecha Mazdy MX-5 RF je důmyslná jako origami. Ověřil to náš první test

Dealeři automobilky budou ohrožené vozy kontrolovat. Dostanou speciální výztuž, která problémům předejde. U aut, která budou mít danou součástku již poškozenou, se vymění celá jednotka. Svolávací akce odstartuje poslední březnový den tohoto roku.

Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 120 530 km
Cena: 180 000 Kč
Mazda 6 1.998
Rok výroby: 2004
Stav: 233 320 km
Cena: 40 000 Kč
Mazda 6 1.998
Rok výroby: 2007
Stav: 134 737 km
Cena: 79 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků