Mazda už vyrobila více než tři miliony vozů s technikou Skyactiv

27 komentářů

Punknenimrkev
1. ledna • 9:19

Ač na poměry malý výrobce tak je mazda jediná volba pro člověka který chce benzín s rozumným obsahem v atmosféře

Tom
2. ledna • 23:28

A kdo to chce?

Jan
3. ledna • 6:44

Kazdy kto chce jazdit aj inde nez do servisu ?

Tom
3. ledna • 15:18

O tom si necham vypravet... Moje minula sluzebka byla Octavia 1.8 TSI s 270.000km bez problemu... ;-) Pred timto vybornym autem jsem mel kdysi pred patnacti lety taky jeden benzinak, atmosfericky... Tak ten byl porad v servisu. Bajecny Peugeot 306 1,6... Maloobjemova atmosfera v dnesnich tezkych autech uz je dobra tak jedine pro nostalgiky, kteri rezignovali na zbytky touhy po poradnem zrychleni ;-)

Neurotic
31. prosince • 14:13

K čemu je nezničitelný motor, když po 2 letech začne reznout karoserie?:-D

Pantani
31. prosince • 16:35

bejvávalo

Jimny
31. prosince • 18:01

Hnijou bohuzel i ctyrlete Mazdy. Na ceskych forech moc info neni, ale staci trochu googlit a nedozvi se prilis lichotive informace. Mazde fandim. Skyactivy jsou perfektni, otazkou zustava, co udela vyssi kompresni pomer u benzinoveho auta po 200.000 km.

neodborník
31. prosince • 11:11

Už, nebo spíš teprve, když to vydělíme počtem roků !?

Pantani
31. prosince • 13:51

rozhodně už

Jofrey
31. prosince • 13:03

Vzhledem k velikosti automobilky Mazda, je to napsano dobre. Vyrobila "Uz"... Ze Skyactiv technologii by mely automobilky cerpat inspirace. Predevsim vzato z pohledu nepovedeneho downsizingu u Evropskych automobilek ;)

Tom
2. ledna • 23:27

Jel jsi v tom nekdy? Po osobni zkusenosti s 2,0 Skyactive v M6 je to totalni brak a v zivote bych s takovym lenochodem jezdit nechtel. 1,5 Ekoboost od Fordu nebo 1,4 TSI je proti tomu zavodni auto. Benzino atmosfery od Mazdy jsou ostuda...

Shr3k
3. ledna • 14:38

Vy jste asi moc atmosférických dvoulitrů z 90. let nezažil. Krom nějakého K20A VTECu od Hondy, kterého pohřbily emisní limity, mě aktuálně nenapadá důstojnější reprezentant, než 165k PE.

Tom
3. ledna • 15:00

No prave ze jo. V roce 95 jsem mel Sierru 2.0 DOHC a byl to skvely vuz. Diky zadopohonu v zime trochu adrenalin, ale letadlo... :-) Pri dnesni hmotnosti vozu je to uz ale jine kafe. Vubec neodsuzuji atmosfericke motory, ale jejich kouzlo zustava uz snad jen u V6 nad tri litry... Prave diky hmotnosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
4. ledna • 12:42

Nevím, jestli je to ta správná verze Sierry 2.0 (zde 125K), ale ve srovnání s 2.0 M3 je to šnek:
http://www.zeperfs.com/en/duel4845-3344.htm... takovýto motor snad ani nemůžete dnes (tehdy možná) dávat za příklad...

NoName
3. ledna • 10:36

A nejsi ty náhodou už tak zdegenerovaný, že s ničím jiným jak vysavačem jezdit neumíš?

Tom
3. ledna • 15:07

Predstav si, ze atmosfericky benzin vlastnim a je to krasny pozitek z jizdy. Jenze nejde o zadny pokus nebo slepou ulicku jakou Skyactive je. Ma sest valcu. Tyhle motory od Mazdy jsou proste trapas. Zkus nekdy ten "vysavac" a pochopis, ze Mazda nema s touto technologii sanci dlouhodobe konkurovat. Myslim, ze je jasne videt, ze uz to mnozi pochopili.
Tak trochu mi to pripomina snahu VW za kazdou cenu jit svou cestou u TDI PD. Byl to vyborny motor, ale jednoho dne dosahl sveho maxima.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
NoName
3. ledna • 18:24

Jo jinak u toho TSIčka na to šlápnu, pocitově je to jako bych už jel 130, pak se podívám na tachometr a tam 80:-D, jestli myslíš toto tak to koncern umí dokonale. S brzdama to samé po prvním sešlápnutí brzdy máš pocit, že skoro stojíš, hůř jak přijde delší klesání typicky Ece homo, tam sem musel brzdit ručkou dole do města pač ta sv*ně po sešlápnutí pedálu nedělala naprosto nic:-O.

Tom
3. ledna • 19:53

:-D davam Mazde rok, maximalne dva... :-D Skyactive pak nechaji ve vyrobe jen pro autoskoly a pro slabozrake, mozna jeste jako konkurenci pro Aixam s ridicakem od 15 let. Chapu, ze kdyz jsi za ten srot vyplatil tucnou sumu, tak to budes hajit do absolutniho vycerpani, ale Skyactive je proste traged. Jinak ma Mazda docela uchazejici voziky (v nafte), kazdopadne je spise otazkou casu, nez si zapujci od Forda jejich "teesicka". S 1,4 TSi pretrhnes 2,0 Skyactive v pase kdykoliv, zkus nekdy zaostrit na rucicku tachometru ;-) Co se tyce vyuzitelnych otacek, kdyz potrebujes kroutak, tak to jsi tedy uplne mimo, to je presne nejvetsi hruza u motoru Mazdy (benzinovy Skyactive). Je fakt, ze Skyative nema vykon ani kroutak v zadnych otackach, takze mozna proto je pro tebe citelny :-D

Michal
25. srpna • 12:09

A hľa dva roky ubehli a mazd je stále viacej ba dokonca aj nové budú mať skyactive x :)

Honza
4. ledna • 12:00

Srovnání (naměřené) Ford Fokus 1.5 150k a Mazda 3 2.0 165k:
http://www.zeperfs.com/en/duel5573-4845.htm... a tady s Golfem 1.4 150K
http://www.zeperfs.com/en/duel4845-5575.htm... plus minus stejné. Subjektivně u Mazdy ale větší zábava (řazení, meziplyny, plynulý nárust výkonu).

NoName
3. ledna • 22:15

Jo, proto vyvíjí další generaci skyactive, kuli tomu aby se na to za dva roky vybodli gratuluju einsteine, měl bys řídit nějakou divizi plánování automobilky:-D. To že ti turbo ve vysavači "zabere" kdy chce hlavně u toho TSička je naprosto normální holý fakt a nejednou mě to "vyjebalo" typicky při ostrém rozjezdu. Dobré je že narážíš na Mazdu s Fordem, kdy všichni "udělaní" jak má mondeo nebo FoFo dobrý podvozek atd. , nedivím se v některých generacích ten podvozek byl z 90% použitý od mazdy, pochybuju že kdy mazda bude brát turbomotory od Fordu. Eště by mě zajímalo čím teda jezdí takový supervizionář jak ty?P.S. tak už se nedivím, že mě ten GTDčkový Golf kopcích v nemohl chytit, jo já vím mám nap*ču motor a celé auto:-D.
Aspoň to přiznám, teď jsem zvědaví v jaké popelnici jezdíš ty? pač já tu svoji mám totalně naprd.

NoName
3. ledna • 18:13

Představ si ze zrovna jeden 2.0 sky v mazdě 3(G165) mi stoji před domem a představ si že firemně jezdím s 1.4 TSI ten motor je naprostá tragedie, když potřebuju výkon tak ho zrovna nemám, nevím co dělám blbě asi neumím jezdit s fauW p**vinama. Vůbec nechápu jestli nejsi v tom případě schizofrenní, jestli máš atmo 6tival, tak nemůžeš říct, že kterýkoliv motor od VW je dobrý.

31. prosince • 10:23

Atmosfericke benziny jsou spickou. Nafty skyactiv naopak ostudou a kankou na motorarske reputaci mazdy. Ja debil koupil tu naftu. Sere se to jak vztekly.

Hanz
31. prosince • 13:36

Napiš prosím podrobnosti. Velice se mi zamlouvá Mazda 6, ale té 2.2d se docela obávám.

Kuz
31. prosince • 21:30

běž do Accorda 2.2 i-Dtec..

Tom
31. prosince • 9:46

A já jim přeju minimálně další 3 miliony. Mazdí motory jsou v neprémiovém segmentu to nejlepší co si můžete pořídit, hlavně tedy super benzínové atmosféry.

ACE
31. prosince • 10:07

Řekl bych premiovej motor a technika v segmetu který není cenou ještě na hlavu padlej, jako je tzv. premiovej.

Doporučujeme

Články odjinud