Mazda RX-9 bude první hybrid s Wankelem! Ale až za čtyři roky

3 komentáře

Mariuss
24. října • 12:25

Takze obdobny princip jako v manzelcine Honde CR-Z: taky to neumi samo jet na elektriku, jen elektromotor funguje misto starteru a pomaha vykonem a hlavne tocivym momentem spalovacimu motoru. A kvuli tomu vsemu musi clovek vozit dve ste kilo baterek. Kdyby tam dali turbo, vazilo by to min a jelo na plny vykon dele, takhle obcas v dlouhem stoupani dojdou baterky a najednou je z auta slimak :-(

asd
23. října • 10:22

Zrovna u wankelu ho jeho kompaktnost a nízká hmotnost předurčují spíše do role generátoru elektrické energie pro elektromotory pohánějící samotné auto. Dělat to obráceně by nemělo moc smysl.

kolemjdoucí 2
24. října • 9:48

Blbost, nebyl by to dostatečně tvrdý zdroj, což by ovlivňovalo akceleraci. Takhle je to lepší, elektromotor má maximální "krouťák" při nulových otáčkách, pomůže tak spalováku nejvíc právě tam, kde má slabé místo on (čímž navíc snižuje emise).

Doporučujeme

Články odjinud