Mazda MX-5 Yusho v akci na Hockenheimu

Mazda MX-5 se stala bez přehánění legendou a pro spoustu lidí etalonem zábavného řízení a zážitků z jízdy. Možná také proto se tenhle roadster dočkal v nedávné minulosti hned několika limitovaných edicí, kdy ale šlo veskrze pouze o design. Opravdu zajímavý koncept se ukázal v červnu na autosalonu v Lipsku, kde se představila Mazda MX-5 Yusho.

Kabriolety | Premiéry | Mazda

Mazda MX-5 Yusho Prototype: jak by se vám líbilo turbo?

O co přesně jde, o tom jsme psali už dříve, ale stejně je dobré zopakovat, že tím nejhlavnějším je v tomto případě motor doplněný o nové písty, výfuk a především systém přeplňování s mezichladičem stlačeného vzduchu. Výkon povyrostl z původních 160 koní na 241 k a točivý moment nabízí namísto 188 Nm rovnou 274 Nm.

Mazda

Mazda MX-5 Karai: 165 kusů pro německý trh

Po několika fotkách se na internetu objevilo také video z prezentace na německém Hockenheim Ringu. Nečekejte dvě minuty našlapané akčními záběry, ale i tak tohle video stojí za zhlédnutí. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 120 530 km
Cena: 180 000 Kč
Mazda 6 1.998
Rok výroby: 2004
Stav: 233 320 km
Cena: 40 000 Kč
Mazda 6 1.998
Rok výroby: 2007
Stav: 134 737 km
Cena: 79 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků