Mazda MX-5: s černou střechou do Chicaga

Tento týden bude zahájen autosalonu v Chicagu, kde se kromě jiných automobilek představí také Mazda. Ta zde odhalí už několikátou edici svého legendárního roadsteru MX-5, tentokrát s jednoduchým názvem Special Edition. Tím asi nejvýraznějším, co tato „specialita“ přinese, je černě lakovaná pevná skládací střecha. Kromě toho vůz dostal černá zpětná zrcátka a černá sedmnáctipalcová litá kola. Na výběr jsou dvě barvy karoserie.

Tajné | Kabriolety | Mazda

Mazda se chce s novou MX-5 vrátit ke kořenům

Interiér opět ctí černou. Černá jsou sportovní sedadla čalouněná kůží (navíc vyhřívaná) a černý takzvaný klavírní lak dostaly veškeré dekory. Pokud se vám výsledek nelíbí a chcete jinou speciální edici, pak můžete vyzkoušet, zda něco nezbylo ze série Karai (165 kusů pro německý trh), Sport Black  (500 kusů pro Anglii) nebo „55 Le Mans“ určené pro Švýcarsko. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 109 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 76 270 km
Cena: 220 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 155 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek